All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Cultural differences in language teaching, especially Czech for foreigners.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F14%3A%230001183" target="_blank" >RIV/46747885:24510/14:#0001183 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Odlišnosti kultur při výuce jazyků, především češtiny pro cizince.

  • Original language description

    Workshop seznamuje s problematikou integračního procesu: základní etapy procesu přizpůsobování se, kulturní šok a jak ho zvládnout. Základní modely a dimenze kultury. Hodnotový systém a náboženství. Neverbální komunikace. Jazyk a odlišná kultura. Klíčovékompetence učitele a jejich rozvíjení. Integrační proces od příchodu žáka do nové školy. Vstupní analýza dítěte, čeština pro cizince a ostatní předměty, hodnocení žáka, mimoškolní aktivity. Vzdělání, postoje, profesní kompetence a přístup učitelů, spolužáků a okolí. Otázka přijetí či nepřijetí. Zvyšující se nároky na vedení i učitele.

  • Czech name

    Odlišnosti kultur při výuce jazyků, především češtiny pro cizince.

  • Czech description

    Workshop seznamuje s problematikou integračního procesu: základní etapy procesu přizpůsobování se, kulturní šok a jak ho zvládnout. Základní modely a dimenze kultury. Hodnotový systém a náboženství. Neverbální komunikace. Jazyk a odlišná kultura. Klíčovékompetence učitele a jejich rozvíjení. Integrační proces od příchodu žáka do nové školy. Vstupní analýza dítěte, čeština pro cizince a ostatní předměty, hodnocení žáka, mimoškolní aktivity. Vzdělání, postoje, profesní kompetence a přístup učitelů, spolužáků a okolí. Otázka přijetí či nepřijetí. Zvyšující se nároky na vedení i učitele.

Classification

  • Type

    W - Workshop organization

  • CEP classification

    AI - Linguistics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Event location

    KČL FP TUL

  • Event country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Event starting date

  • Event ending date

  • Total number of attendees

    16

  • Foreign attendee count

    0

  • Type of event by attendee nationality

    CST - Celostátní akce