All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F15%3A00005338" target="_blank" >RIV/46747885:24510/15:00005338 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://pages.pedf.cuni.cz/vytvarnavychova/" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/vytvarnavychova/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Přístup učitelů k integraci složek výtvarné výchovy do neuměleckých předmětů na 1. stupni ZŠ

  • Original language description

    Koordinace, jako typ vnitřní integrace učiva, je cestou, jak do edukační praxe převádět požadavky státního školního kurikula. Především učitelé na prvním stupni základních škol mají možnost integrovat prvky různých předmětů. Brání jim v tom ale nepřipravenost prostředí i nedostatečná podpora. Integrací výtvarné výchovy s dalšími předměty je možné výrazně ovlivnit rozvoj žáka a usnadnit mu cestu k pochopení učiva. Příspěvek představuje výsledky výzkumu zjišťujícího, jak k této integraci přistupují učitelé v edukační praxi.

  • Czech name

    Přístup učitelů k integraci složek výtvarné výchovy do neuměleckých předmětů na 1. stupni ZŠ

  • Czech description

    Koordinace, jako typ vnitřní integrace učiva, je cestou, jak do edukační praxe převádět požadavky státního školního kurikula. Především učitelé na prvním stupni základních škol mají možnost integrovat prvky různých předmětů. Brání jim v tom ale nepřipravenost prostředí i nedostatečná podpora. Integrací výtvarné výchovy s dalšími předměty je možné výrazně ovlivnit rozvoj žáka a usnadnit mu cestu k pochopení učiva. Příspěvek představuje výsledky výzkumu zjišťujícího, jak k této integraci přistupují učitelé v edukační praxi.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Výtvarná výchova

  • ISSN

    1210-3691

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

  • Issue of the periodical within the volume

    3-4

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    23-27

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database