All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Teaching Assistant at Inclusive Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F17%3A00004472" target="_blank" >RIV/46747885:24510/17:00004472 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Asistent pedagoga v inkluzivním vzdělávání

  • Original language description

    Příspěvek je věnován pojetí role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání v České republice. V jeho úvodu autorky prezentují základní teoretické informace, které se vztahují k řešenému tématu. Po teoretickém úvodu jsou předloženy některé výsledky výzkumu realizovaného na běžných a alternativních školách v České republice (v rámci projektu SGSFP- TUL 14/2017 s názvem „Asistent pedagoga v inkluzivním vzdělávání“). Výsledky poukazují na zajímavé skutečnosti, které jsou spojeny s výkonem práce asistenta pedagoga a pojetí jeho role u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.

  • Czech name

    Asistent pedagoga v inkluzivním vzdělávání

  • Czech description

    Příspěvek je věnován pojetí role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání v České republice. V jeho úvodu autorky prezentují základní teoretické informace, které se vztahují k řešenému tématu. Po teoretickém úvodu jsou předloženy některé výsledky výzkumu realizovaného na běžných a alternativních školách v České republice (v rámci projektu SGSFP- TUL 14/2017 s názvem „Asistent pedagoga v inkluzivním vzdělávání“). Výsledky poukazují na zajímavé skutečnosti, které jsou spojeny s výkonem práce asistenta pedagoga a pojetí jeho role u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    ACC Journal

  • ISSN

    1803-9782

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

  • Issue of the periodical within the volume

    C

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database