All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Combinatorics in elementary school. The development of logical-combination thinking of pupils.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24510%2F25%3A00013281" target="_blank" >RIV/46747885:24510/25:00013281 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kombinatorika v primární škole. Rozvoj logicko-kombinačního myšlení žáků.

  • Original language description

    Publikace přináší poznatky z analýzy vybraných učebnic matematiky pro první stupeň základní školy z hlediska zastoupení úloh, které mají potenciál rozvíjet logicko-kombinační myšlení žáků. Přináší kategorizaci kombinatorických problémů a výsledky šetření o využívání kombinatorických úloh při výuce na základních školách. Výsledky jsou podloženy dotazníkovým šetřením učitelů primární školy a analýzou žákovských řešení zadaných úloh. Součástí publikace jsou aktivizující činnosti pro žáky a didaktické hry s metodickým komentářem k realizaci. Jedná se o druhé upravené vydání.

  • Czech name

    Kombinatorika v primární škole. Rozvoj logicko-kombinačního myšlení žáků.

  • Czech description

    Publikace přináší poznatky z analýzy vybraných učebnic matematiky pro první stupeň základní školy z hlediska zastoupení úloh, které mají potenciál rozvíjet logicko-kombinační myšlení žáků. Přináší kategorizaci kombinatorických problémů a výsledky šetření o využívání kombinatorických úloh při výuce na základních školách. Výsledky jsou podloženy dotazníkovým šetřením učitelů primární školy a analýzou žákovských řešení zadaných úloh. Součástí publikace jsou aktivizující činnosti pro žáky a didaktické hry s metodickým komentářem k realizaci. Jedná se o druhé upravené vydání.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2025

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7494-725-4

  • Number of pages

    75

  • Publisher name

    Technická univerzita v Liberci

  • Place of publication

    Liberec

  • UT code for WoS book