Buing Preferences of Customers Who Take Advantage of Group Buing Websites
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19240%2F13%3A%230004636" target="_blank" >RIV/47813059:19240/13:#0004636 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nákupní preference zákazníků při využívání slevových portálů
Original language description
Příspěvek je věnován problematice slevových portálů, výzkumu jejich využívání zákazníky i postojům hoteliérů a restauratérů k využití slevových portálů.
Czech name
Nákupní preference zákazníků při využívání slevových portálů
Czech description
Příspěvek je věnován problematice slevových portálů, výzkumu jejich využívání zákazníky i postojům hoteliérů a restauratérů k využití slevových portálů.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AK - Sport and leisure time activities
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Czech Hospitality and Tourism Papers
ISSN
1801-1535
e-ISSN
—
Volume of the periodical
IX.
Issue of the periodical within the volume
19
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
22
Pages from-to
63-84
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—