Marketing of services - effectively and moderly
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F14%3A%230002655" target="_blank" >RIV/47813059:19520/14:#0002655 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketing služeb - efektivně a moderně
Original language description
Kniha poskytuje ucelený obraz důsledků vlivu specifických vlastností služeb na marketing služeb, rozšíření portfolia nástrojů marketingového mixu a uplatnění marketingových strategiích v manažerské praxi. Věnuje se strategickému plánování ve službách, marketingovému výzkumu a zdůraznění významu efektivního využívání jednotlivých prvků marketingového mixu služeb pro dosažení vytýčených cílů podniků poskytujících služby. Důraz je kladen na proces zvyšování kvality služeb. Kniha je rozšířena o kapitoly, věnující se specifikům marketingu služeb neziskových organizací a marketingu obcí. Všechny kapitoly jsou doplněny četnými praktickými příklady. Kniha je určena jak organizacím, působícím ve všech oblastech služeb, tržních, veřejných i neziskových, tak i studentům vysokých škol, kteří se chtějí blíže seznámit se zajímavou oblastí marketingu.
Czech name
Marketing služeb - efektivně a moderně
Czech description
Kniha poskytuje ucelený obraz důsledků vlivu specifických vlastností služeb na marketing služeb, rozšíření portfolia nástrojů marketingového mixu a uplatnění marketingových strategiích v manažerské praxi. Věnuje se strategickému plánování ve službách, marketingovému výzkumu a zdůraznění významu efektivního využívání jednotlivých prvků marketingového mixu služeb pro dosažení vytýčených cílů podniků poskytujících služby. Důraz je kladen na proces zvyšování kvality služeb. Kniha je rozšířena o kapitoly, věnující se specifikům marketingu služeb neziskových organizací a marketingu obcí. Všechny kapitoly jsou doplněny četnými praktickými příklady. Kniha je určena jak organizacím, působícím ve všech oblastech služeb, tržních, veřejných i neziskových, tak i studentům vysokých škol, kteří se chtějí blíže seznámit se zajímavou oblastí marketingu.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-247-5037-8
Number of pages
268
Publisher name
Grada Publishing, a.s.
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—