All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing of services - effectively and moderly

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F14%3A%230002655" target="_blank" >RIV/47813059:19520/14:#0002655 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketing služeb - efektivně a moderně

  • Original language description

    Kniha poskytuje ucelený obraz důsledků vlivu specifických vlastností služeb na marketing služeb, rozšíření portfolia nástrojů marketingového mixu a uplatnění marketingových strategiích v manažerské praxi. Věnuje se strategickému plánování ve službách, marketingovému výzkumu a zdůraznění významu efektivního využívání jednotlivých prvků marketingového mixu služeb pro dosažení vytýčených cílů podniků poskytujících služby. Důraz je kladen na proces zvyšování kvality služeb. Kniha je rozšířena o kapitoly, věnující se specifikům marketingu služeb neziskových organizací a marketingu obcí. Všechny kapitoly jsou doplněny četnými praktickými příklady. Kniha je určena jak organizacím, působícím ve všech oblastech služeb, tržních, veřejných i neziskových, tak i studentům vysokých škol, kteří se chtějí blíže seznámit se zajímavou oblastí marketingu.

  • Czech name

    Marketing služeb - efektivně a moderně

  • Czech description

    Kniha poskytuje ucelený obraz důsledků vlivu specifických vlastností služeb na marketing služeb, rozšíření portfolia nástrojů marketingového mixu a uplatnění marketingových strategiích v manažerské praxi. Věnuje se strategickému plánování ve službách, marketingovému výzkumu a zdůraznění významu efektivního využívání jednotlivých prvků marketingového mixu služeb pro dosažení vytýčených cílů podniků poskytujících služby. Důraz je kladen na proces zvyšování kvality služeb. Kniha je rozšířena o kapitoly, věnující se specifikům marketingu služeb neziskových organizací a marketingu obcí. Všechny kapitoly jsou doplněny četnými praktickými příklady. Kniha je určena jak organizacím, působícím ve všech oblastech služeb, tržních, veřejných i neziskových, tak i studentům vysokých škol, kteří se chtějí blíže seznámit se zajímavou oblastí marketingu.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-247-5037-8

  • Number of pages

    268

  • Publisher name

    Grada Publishing, a.s.

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book