Possibilities of regional product brand utilization in Moravian-Silesian Region from the cross-cultural marketing point of view
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F15%3A%230003648" target="_blank" >RIV/47813059:19520/15:#0003648 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Možnosti využití regionálního značení produktů v Moravskoslezském kraji pohledem cross-kulturního marketingu
Original language description
Publikace se zabývá problematikou regionálního značení. Jejím cílem je pohledem cross-kulturního marketingu vyhodnotit možnosti využití regionálního značení Asociace regionálních značek v Moravskoslezském kraji a zformulovat doporučení pro zlepšení těchto možností. Proto je zjištěna vhodnost MS kraje pro regionální značku výzkumem spotřebitelského etnocentrismu, provedena analýza názoru spotřebitelů MS kraje na regionální značení a analýza názorů firem z celé ČR využívajících toto značení. Použitou metodou primárního výzkumu je dotazování, technika dotazníku. Na zjištění spotřebitelského etnocentrismu je použita technika CETSCALE, která potvrdila vhodnost MS kraje k regionálnímu značení. Výzkumy spotřebitelského chování a názoru firem odhalily problémové oblasti regionálního značení, proto byla formulována doporučení a návrhy pro jejich odstranění, v oblastech změny komunikace a změny principů fungování.
Czech name
Možnosti využití regionálního značení produktů v Moravskoslezském kraji pohledem cross-kulturního marketingu
Czech description
Publikace se zabývá problematikou regionálního značení. Jejím cílem je pohledem cross-kulturního marketingu vyhodnotit možnosti využití regionálního značení Asociace regionálních značek v Moravskoslezském kraji a zformulovat doporučení pro zlepšení těchto možností. Proto je zjištěna vhodnost MS kraje pro regionální značku výzkumem spotřebitelského etnocentrismu, provedena analýza názoru spotřebitelů MS kraje na regionální značení a analýza názorů firem z celé ČR využívajících toto značení. Použitou metodou primárního výzkumu je dotazování, technika dotazníku. Na zjištění spotřebitelského etnocentrismu je použita technika CETSCALE, která potvrdila vhodnost MS kraje k regionálnímu značení. Výzkumy spotřebitelského chování a názoru firem odhalily problémové oblasti regionálního značení, proto byla formulována doporučení a návrhy pro jejich odstranění, v oblastech změny komunikace a změny principů fungování.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7510-169-3
Number of pages
131
Publisher name
OPF SLU
Place of publication
Karviná
UT code for WoS book
—