All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Role of case studies in teacher's training

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F11%3A43897313" target="_blank" >RIV/49777513:23420/11:43897313 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Role případových studií v profesní přípravě učitelů

  • Original language description

    Současný vzdělávací systém klade vysoké nároky na učitele škol všech stupňů. Osobnostní rozvoj je na okraji vzdělávání učitelů, především rozvoj tvůrčích schopností a dovedností pro řešení koncepčních záležitostí a dynamických změn ve vzdělávacím procesu. Jedním ze způsobů zlepšení osobnosti a profesionálního rozvoje je používání metody případové studie. Případová studie je v podstatě komplexní a kreativní řešení zadané didaktické situace v simulovaném didaktickém prostředí. Je založena na interaktivníma situačním učení a rozhodování. Případová studie nerozvíjí jen odborné a didaktické kompetence budoucích učitelů. Její neméně důležitou úlohou je i rozvoj autoevaluačních a sebereflexních procesů studentů. Metoda případových studií didaktických situacíje moderní postup, jak lze velmi efektivně rozvíjet profesní schopnosti budoucích učitelů.

  • Czech name

    Role případových studií v profesní přípravě učitelů

  • Czech description

    Současný vzdělávací systém klade vysoké nároky na učitele škol všech stupňů. Osobnostní rozvoj je na okraji vzdělávání učitelů, především rozvoj tvůrčích schopností a dovedností pro řešení koncepčních záležitostí a dynamických změn ve vzdělávacím procesu. Jedním ze způsobů zlepšení osobnosti a profesionálního rozvoje je používání metody případové studie. Případová studie je v podstatě komplexní a kreativní řešení zadané didaktické situace v simulovaném didaktickém prostředí. Je založena na interaktivníma situačním učení a rozhodování. Případová studie nerozvíjí jen odborné a didaktické kompetence budoucích učitelů. Její neméně důležitou úlohou je i rozvoj autoevaluačních a sebereflexních procesů studentů. Metoda případových studií didaktických situacíje moderní postup, jak lze velmi efektivně rozvíjet profesní schopnosti budoucích učitelů.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    3

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    210-217

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database