All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Teaching strategies of university students during distance learning - didactic study

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F21%3A43963945" target="_blank" >RIV/49777513:23420/21:43963945 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://issuu.com/ujep/docs/aura_musica_13_2021_web" target="_blank" >https://issuu.com/ujep/docs/aura_musica_13_2021_web</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Učební strategie studentů VŠ během distanční výuky - didaktická studie

  • Original language description

    Studie se zaměřuje na učební strategie, které si studenti se specializací Učitelství pro mateřské školy osvojili při distanční výuce dvousemestrálního bloku předmětů &quot;hudební výchova pro MŠ&quot; a dále využili v předmětu DIMŠ1 (didaktika hudební výchovy pro MŠ). Cílem výzkumu bylo zjistit, jaké studijní opory byly studenty během distanční výuky nejvíce využívány, které části učiva činí studentům potíže a co bylo součástí úspěšných učebních strategií. Výzkumné šetření kombinuje kvalitativní i kvantitativní přístup a vychází z výpovědí studentů uvedených v dotazníku.

  • Czech name

    Učební strategie studentů VŠ během distanční výuky - didaktická studie

  • Czech description

    Studie se zaměřuje na učební strategie, které si studenti se specializací Učitelství pro mateřské školy osvojili při distanční výuce dvousemestrálního bloku předmětů &quot;hudební výchova pro MŠ&quot; a dále využili v předmětu DIMŠ1 (didaktika hudební výchovy pro MŠ). Cílem výzkumu bylo zjistit, jaké studijní opory byly studenty během distanční výuky nejvíce využívány, které části učiva činí studentům potíže a co bylo součástí úspěšných učebních strategií. Výzkumné šetření kombinuje kvalitativní i kvantitativní přístup a vychází z výpovědí studentů uvedených v dotazníku.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Aura musica

  • ISSN

    1805-4056

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    Neuveden

  • Issue of the periodical within the volume

    13

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    95-100

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database