All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Computer, triangle and quadratic functions

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F10%3A43882278" target="_blank" >RIV/60076658:12410/10:43882278 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Počítač, trojúhelník a kvadratická funkce

  • Original language description

    Studie přináší výsledky šetření z vyučovacích hodin na základní škole souvisejícího se zavedením nové formy výuky. Dokumentujeme možné využití počítačů na základní škole - popisujeme propedeutiku pojmů kvadratická funkce a parabola s využitím Cabri geometrie. V 7. třídě jsou v učebnicích tyto pojmy zavedeny intuitivně při výuce vlastností průsečíku výšek trojúhelníku, v 9. třídě se tyto poznatky zužitkují při výuce vlastností funkcí.Výsledky experimentu ukazují, že použití počítače se stává důležitým nástrojem při motivaci a výstavbě pojmů a při zkoumání matematických vztahů. Počítač tak může sloužit nejen jako demonstrační pomůcka a nástroj k usnadnění výpočtů, ale i k objevování a upevňování pojmů.

  • Czech name

    Počítač, trojúhelník a kvadratická funkce

  • Czech description

    Studie přináší výsledky šetření z vyučovacích hodin na základní škole souvisejícího se zavedením nové formy výuky. Dokumentujeme možné využití počítačů na základní škole - popisujeme propedeutiku pojmů kvadratická funkce a parabola s využitím Cabri geometrie. V 7. třídě jsou v učebnicích tyto pojmy zavedeny intuitivně při výuce vlastností průsečíku výšek trojúhelníku, v 9. třídě se tyto poznatky zužitkují při výuce vlastností funkcí.Výsledky experimentu ukazují, že použití počítače se stává důležitým nástrojem při motivaci a výstavbě pojmů a při zkoumání matematických vztahů. Počítač tak může sloužit nejen jako demonstrační pomůcka a nástroj k usnadnění výpočtů, ale i k objevování a upevňování pojmů.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Matematika, fyzika, informatika

  • ISSN

    1210-1761

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    19

  • Issue of the periodical within the volume

    6

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    362-372

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database