Learning Environments in Secondary School
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F11%3A43882456" target="_blank" >RIV/60076658:12410/11:43882456 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výukové prostředí v kontextu potřeb dnešní školy
Original language description
Článek přináší pohled na výukové prostředí ve vyučování matematice z pohledu didaktiky matematiky a výsledků pedagogických výzkumů. Hlavní ideou při vytváření nových výukových prostředí je použití nových metod. Jedna z metod v didaktice matematiky je dnes velice zkoumané a ve vyučování užívané učení se objevováním, experimentováním. Samozřejmě, není možné jen experimentovat, ale takový způsob práce by se měl stát jednou z metod práce v matematickém vyučování, výsledky spojené s výzkumy v tomto ohledu uvádíme v článku.
Czech name
Výukové prostředí v kontextu potřeb dnešní školy
Czech description
Článek přináší pohled na výukové prostředí ve vyučování matematice z pohledu didaktiky matematiky a výsledků pedagogických výzkumů. Hlavní ideou při vytváření nových výukových prostředí je použití nových metod. Jedna z metod v didaktice matematiky je dnes velice zkoumané a ve vyučování užívané učení se objevováním, experimentováním. Samozřejmě, není možné jen experimentovat, ale takový způsob práce by se měl stát jednou z metod práce v matematickém vyučování, výsledky spojené s výzkumy v tomto ohledu uvádíme v článku.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník 5. konference Užití počítačů ve výuce matematiky
ISBN
978-80-7394-324-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
15-25
Publisher name
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Place of publication
České Budějovice
Event location
České Budějovice
Event date
Nov 3, 2011
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—