All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Inquiry based mathematics education in future primary school teachers' training

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F16%3A43890426" target="_blank" >RIV/60076658:12410/16:43890426 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Badatelsky orientované vyučování matematice v přípravě budoucích prvostupňových učitelů

  • Original language description

    Příspěvek představuje pedagogický výzkum zaměřený na implementaci badatelsky orientovaného vyučování do univerzitních kurzů matematiky pro budoucí prvostupňové učitele. V hlavní části se věnujeme otázkám souvisejícím s plánováním a vedením ročního badatelsky orientovaného kurzu aritmetiky, např. typologii úloh vhodných pro takový kurz, či často se vyskytující otázce jestli a jak je možné skloubit časově náročné badatelské aktivity s požadavky na obsahovou náplň výuky. Na závěr krátce zmíníme výsledky výzkumu související s postoji budoucích učitelů k matematice a s jejich znalostmi matematického obsahu.

  • Czech name

    Badatelsky orientované vyučování matematice v přípravě budoucích prvostupňových učitelů

  • Czech description

    Příspěvek představuje pedagogický výzkum zaměřený na implementaci badatelsky orientovaného vyučování do univerzitních kurzů matematiky pro budoucí prvostupňové učitele. V hlavní části se věnujeme otázkám souvisejícím s plánováním a vedením ročního badatelsky orientovaného kurzu aritmetiky, např. typologii úloh vhodných pro takový kurz, či často se vyskytující otázce jestli a jak je možné skloubit časově náročné badatelské aktivity s požadavky na obsahovou náplň výuky. Na závěr krátce zmíníme výsledky výzkumu související s postoji budoucích učitelů k matematice a s jejich znalostmi matematického obsahu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA14-01417S" target="_blank" >GA14-01417S: Enhancing mathematics content knowledge of future primary teachers via inquiry based education</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    EME2016 Proceedings. Primární matematické vzdělávání v souvislostech

  • ISBN

    978-80-905281-3-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    9-14

  • Publisher name

    Pedagogická fakulta UP

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Apr 20, 2016

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article