All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Educators of Pre-service Teachers as a "Role Model" for Future Teachers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F16%3A43891392" target="_blank" >RIV/60076658:12410/16:43891392 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vzdelavatele budoucich ucitelu v "roli modelu" pro studenty ucitelstvi

  • Original language description

    V příspěvku se zabývá nepříliš frekventovanou problematikou vzdělavatelů budoucích učitelů a jejich rolí při rozvoji profesních kompetencí budoucích učitelů v průběhu pregraduální přípravy. Nejprve je čtenář seznámen s problematikou vzdělavatelů budoucích učitelů, s konceptem profesních kompetencí vzdělavatelů budoucích učitelů a s nimi souvisejícím konceptem "Role modelu". V empirické části jsou představena dílčí data ze širšího souboru výzkumu. Cílem výzkumného šetření bylo prozkoumat, jak vnímají studenti své vzdělavatele v pozici "Role modelu" a zda se jimi cítí být ovlivněni pro svou budoucí profesi učitele. Výzkumná otázka byla "V jakých situacích byl pro studenty jejich vzdělavatel budoucích učitelů v roli modelu?" Ke sběru dat byla zvolena metoda dotazníku s otevřenými otázkami

  • Czech name

    Vzdelavatele budoucich ucitelu v "roli modelu" pro studenty ucitelstvi

  • Czech description

    V příspěvku se zabývá nepříliš frekventovanou problematikou vzdělavatelů budoucích učitelů a jejich rolí při rozvoji profesních kompetencí budoucích učitelů v průběhu pregraduální přípravy. Nejprve je čtenář seznámen s problematikou vzdělavatelů budoucích učitelů, s konceptem profesních kompetencí vzdělavatelů budoucích učitelů a s nimi souvisejícím konceptem "Role modelu". V empirické části jsou představena dílčí data ze širšího souboru výzkumu. Cílem výzkumného šetření bylo prozkoumat, jak vnímají studenti své vzdělavatele v pozici "Role modelu" a zda se jimi cítí být ovlivněni pro svou budoucí profesi učitele. Výzkumná otázka byla "V jakých situacích byl pro studenty jejich vzdělavatel budoucích učitelů v roli modelu?" Ke sběru dat byla zvolena metoda dotazníku s otevřenými otázkami

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Ucit se byt ucitelem. K vybranym problemum ucitelskeho vzdelavani.

  • ISBN

    978-80-246-3465-4

  • Number of pages of the result

    18

  • Pages from-to

    137-154

  • Number of pages of the book

    170

  • Publisher name

    Karolinum 2016

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter