All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Concept Cartoons method

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F20%3A43902066" target="_blank" >RIV/60076658:12410/20:43902066 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Metoda Concept Cartoons

  • Original language description

    Publikace se věnuje výukové pomůcce zvané Concept Cartoons a možnostem jejího využití v matematickém vzdělávání na základní škole a v profesní přípravě budoucích učitelů. Concept Cartoons jsou obrázky situací souvisejících s probíraným učivem a několika dětí, které prostřednictvím bublinového rozhovoru o situacích diskutují. Některé názory v bublinách jsou správné, některé nesprávné. Naylor a Keoghová rozpracovali a ověřili metodu, jak Concept Cartoons používat jako výukovou pomůcku na základní škole, k podpoře motivace žáků a jejich zapojení do výuky. Autorka této publikace rozpracovala a ověřila novou metodu, která Concept Cartoons využívá v profesní přípravě budoucích učitelů k diagnostice jejich znalostí matematického obsahu a didaktických znalostí matematického obsahu. Publikace představuje výukovou pomůcku, původní metodu Naylora a Keoghové, typologii úloh ve formátu Concept Cartoons podle různých hledisek, tvorbu nových úloh Concept Cartoons a onu novou diagnostickou metodu (podrobně, včetně realizovaného pedagogického výzkumu).

  • Czech name

    Metoda Concept Cartoons

  • Czech description

    Publikace se věnuje výukové pomůcce zvané Concept Cartoons a možnostem jejího využití v matematickém vzdělávání na základní škole a v profesní přípravě budoucích učitelů. Concept Cartoons jsou obrázky situací souvisejících s probíraným učivem a několika dětí, které prostřednictvím bublinového rozhovoru o situacích diskutují. Některé názory v bublinách jsou správné, některé nesprávné. Naylor a Keoghová rozpracovali a ověřili metodu, jak Concept Cartoons používat jako výukovou pomůcku na základní škole, k podpoře motivace žáků a jejich zapojení do výuky. Autorka této publikace rozpracovala a ověřila novou metodu, která Concept Cartoons využívá v profesní přípravě budoucích učitelů k diagnostice jejich znalostí matematického obsahu a didaktických znalostí matematického obsahu. Publikace představuje výukovou pomůcku, původní metodu Naylora a Keoghové, typologii úloh ve formátu Concept Cartoons podle různých hledisek, tvorbu nových úloh Concept Cartoons a onu novou diagnostickou metodu (podrobně, včetně realizovaného pedagogického výzkumu).

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7394-798-9

  • Number of pages

    112

  • Publisher name

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    České Budějovice

  • UT code for WoS book