The Concept Cartoons method
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F20%3A43902066" target="_blank" >RIV/60076658:12410/20:43902066 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Metoda Concept Cartoons
Original language description
Publikace se věnuje výukové pomůcce zvané Concept Cartoons a možnostem jejího využití v matematickém vzdělávání na základní škole a v profesní přípravě budoucích učitelů. Concept Cartoons jsou obrázky situací souvisejících s probíraným učivem a několika dětí, které prostřednictvím bublinového rozhovoru o situacích diskutují. Některé názory v bublinách jsou správné, některé nesprávné. Naylor a Keoghová rozpracovali a ověřili metodu, jak Concept Cartoons používat jako výukovou pomůcku na základní škole, k podpoře motivace žáků a jejich zapojení do výuky. Autorka této publikace rozpracovala a ověřila novou metodu, která Concept Cartoons využívá v profesní přípravě budoucích učitelů k diagnostice jejich znalostí matematického obsahu a didaktických znalostí matematického obsahu. Publikace představuje výukovou pomůcku, původní metodu Naylora a Keoghové, typologii úloh ve formátu Concept Cartoons podle různých hledisek, tvorbu nových úloh Concept Cartoons a onu novou diagnostickou metodu (podrobně, včetně realizovaného pedagogického výzkumu).
Czech name
Metoda Concept Cartoons
Czech description
Publikace se věnuje výukové pomůcce zvané Concept Cartoons a možnostem jejího využití v matematickém vzdělávání na základní škole a v profesní přípravě budoucích učitelů. Concept Cartoons jsou obrázky situací souvisejících s probíraným učivem a několika dětí, které prostřednictvím bublinového rozhovoru o situacích diskutují. Některé názory v bublinách jsou správné, některé nesprávné. Naylor a Keoghová rozpracovali a ověřili metodu, jak Concept Cartoons používat jako výukovou pomůcku na základní škole, k podpoře motivace žáků a jejich zapojení do výuky. Autorka této publikace rozpracovala a ověřila novou metodu, která Concept Cartoons využívá v profesní přípravě budoucích učitelů k diagnostice jejich znalostí matematického obsahu a didaktických znalostí matematického obsahu. Publikace představuje výukovou pomůcku, původní metodu Naylora a Keoghové, typologii úloh ve formátu Concept Cartoons podle různých hledisek, tvorbu nových úloh Concept Cartoons a onu novou diagnostickou metodu (podrobně, včetně realizovaného pedagogického výzkumu).
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7394-798-9
Number of pages
112
Publisher name
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta
Place of publication
České Budějovice
UT code for WoS book
—