All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Hyperspace for formative assessment and inquiry-based teaching: Design – development – application

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F23%3A43907901" target="_blank" >RIV/60076658:12410/23:43907901 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/00216224:14410/23:00134581

  • Result on the web

    <a href="https://journals.muni.cz/pedor/article/view/38212/32458" target="_blank" >https://journals.muni.cz/pedor/article/view/38212/32458</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2023-2-185" target="_blank" >10.5817/PedOr2023-2-185</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hyperspace pro formativní hodnocení a badatelsky orientovanou výuku: Koncepce – vývoj – aplikace

  • Original language description

    Badatelsky orientovaná výuka a formativní hodnocení jsou představiteli moderních metod a postupů ve výuce. Aby mohly být smysluplně a efektivně pou¬žívány, je nutné vytvořit příležitosti k tomu, aby se s nimi učitelé seznamovali, pro¬mýšleli je a propojovali je s cíli a obsahy výuky. Tento text si klade za cíl představit online multimediální vzdělávací prostředí Hyperspace, které formou videozáznamů, textových a obrázkových popisů výuky představuje badatelsky orientovanou výuku a formativní hodnocení, a vede uživatele k jejich reflexi. Cílovou skupinou pro toto prostředí jsou (budoucí) učitelé i vzdělavatelé učitelů. Text nejprve představuje teo¬retická východiska, na kterých je prostředí postaveno, poté jeho design a vývoj. De¬tailně jsou popsány jednotlivé komponenty i možnosti práce s Hyperspace pro různé cílové skupiny. Na závěr jsou diskutovány výzvy pro budoucí rozvoj Hyperspace. Text je určen především vzdělavatelům učitelů, kteří chtějí využívat multimediální pro¬středí pro podporu (budoucích) učitelů.

  • Czech name

    Hyperspace pro formativní hodnocení a badatelsky orientovanou výuku: Koncepce – vývoj – aplikace

  • Czech description

    Badatelsky orientovaná výuka a formativní hodnocení jsou představiteli moderních metod a postupů ve výuce. Aby mohly být smysluplně a efektivně pou¬žívány, je nutné vytvořit příležitosti k tomu, aby se s nimi učitelé seznamovali, pro¬mýšleli je a propojovali je s cíli a obsahy výuky. Tento text si klade za cíl představit online multimediální vzdělávací prostředí Hyperspace, které formou videozáznamů, textových a obrázkových popisů výuky představuje badatelsky orientovanou výuku a formativní hodnocení, a vede uživatele k jejich reflexi. Cílovou skupinou pro toto prostředí jsou (budoucí) učitelé i vzdělavatelé učitelů. Text nejprve představuje teo¬retická východiska, na kterých je prostředí postaveno, poté jeho design a vývoj. De¬tailně jsou popsány jednotlivé komponenty i možnosti práce s Hyperspace pro různé cílové skupiny. Na závěr jsou diskutovány výzvy pro budoucí rozvoj Hyperspace. Text je určen především vzdělavatelům učitelů, kteří chtějí využívat multimediální pro¬středí pro podporu (budoucích) učitelů.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TL02000368" target="_blank" >TL02000368: Learning Hyperspace for Formative Assessment and Inquiry Based Science Teaching</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Pedagogická orientace

  • ISSN

    1211-4669

  • e-ISSN

    1805-9511

  • Volume of the periodical

    33

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    29

  • Pages from-to

    185-213

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database