All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

How to create a plausible STEM task: Sweetening the tea

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F24%3A43908716" target="_blank" >RIV/60076658:12410/24:43908716 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://public.kma.zcu.cz/jcmf/Sbornik_2024.pdf" target="_blank" >https://public.kma.zcu.cz/jcmf/Sbornik_2024.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Jak vytvořit věrohodnou STEM úlohu: Sladíme si čaj

  • Original language description

    Příspěvek nabízí náhled do problematiky výběru a tvorby prakticky založených úloh vhodných (nejen) pro STEM vzdělávání. Krok za krokem popisujeme postup úpravy jedné ne zcela povedené úlohy, která má nevěrohodné kontexty a chybný didaktický model, na úlohu s věrohodnými kontexty a korektním didaktickým modelem. Nově vytvořená úloha je vhodná pro žáky 2. stupně ZŠ. Úloha integruje matematická témata (objem kvádru, čtení grafu) s tématy přírodovědnými (hustota, hmotnostní zlomek).

  • Czech name

    Jak vytvořit věrohodnou STEM úlohu: Sladíme si čaj

  • Czech description

    Příspěvek nabízí náhled do problematiky výběru a tvorby prakticky založených úloh vhodných (nejen) pro STEM vzdělávání. Krok za krokem popisujeme postup úpravy jedné ne zcela povedené úlohy, která má nevěrohodné kontexty a chybný didaktický model, na úlohu s věrohodnými kontexty a korektním didaktickým modelem. Nově vytvořená úloha je vhodná pro žáky 2. stupně ZŠ. Úloha integruje matematická témata (objem kvádru, čtení grafu) s tématy přírodovědnými (hustota, hmotnostní zlomek).

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2024

  • ISBN

    978-80-11-05688-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    151-156

  • Publisher name

    FAV ZČU

  • Place of publication

    Plzeň

  • Event location

    Srní

  • Event date

    Nov 7, 2024

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article