Analysis of Language Courses Students Feedback
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG38__%2F16%3A00533022" target="_blank" >RIV/60162694:G38__/16:00533022 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza výsledků zpětné vazby posluchačů jazykových kurzů
Original language description
Článek se zabývá výsledky dotazníkového šetření týkajícího se zpětné vazby posluchačů jazykových kurzů. Cílem šetření bylo získat hodnocení jazykových kurzů od jejich účastníků za účelem dalšího zefektivňování jazykového vzdělávání v rezortu obrany. Dotazník se skládal ze čtyř částí a snažil se získat všechny relevantní informace týkající se obsahu kurzu, kvality vyučování, časových dotací věnovaných různým aspektům výuky, a další důležité informace. Dotazníkové šetření ukázalo, že většina posluchačů je s kurzy spokojena, či velmi spokojena. Výzvou pro vedení odboru výuky i samotné učitele jsou připomínky posluchačů týkající se času věnovaného rozvoji jednotlivých řečových dovedností, ale zejména připomínky ohledně nedostatečného zaměření kurzů na přípravu ke zkoušce.
Czech name
Analýza výsledků zpětné vazby posluchačů jazykových kurzů
Czech description
Článek se zabývá výsledky dotazníkového šetření týkajícího se zpětné vazby posluchačů jazykových kurzů. Cílem šetření bylo získat hodnocení jazykových kurzů od jejich účastníků za účelem dalšího zefektivňování jazykového vzdělávání v rezortu obrany. Dotazník se skládal ze čtyř částí a snažil se získat všechny relevantní informace týkající se obsahu kurzu, kvality vyučování, časových dotací věnovaných různým aspektům výuky, a další důležité informace. Dotazníkové šetření ukázalo, že většina posluchačů je s kurzy spokojena, či velmi spokojena. Výzvou pro vedení odboru výuky i samotné učitele jsou připomínky posluchačů týkající se času věnovaného rozvoji jednotlivých řečových dovedností, ale zejména připomínky ohledně nedostatečného zaměření kurzů na přípravu ke zkoušce.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
CASALC Review
ISSN
1804-9435
e-ISSN
—
Volume of the periodical
—
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
14
Pages from-to
21-34
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—