The security as a part of the marketing strategy of the international marketing of the air carrier
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F03%3A00006537" target="_blank" >RIV/60460709:41110/03:00006537 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Bezpečnost jako součást marketingové strategie v mezinárodním marketingu letecké společnosti
Original language description
V tomto článku je objasněna základní problematika mezinárodní marketingové strategie z pohledu bezpečnosti. Objasňuje některé faktory, které ovlivňují rozvoj marketingových strategií leteckých dopravců. Nejpodstatnějším faktorem se stává bezpečnost, kter
Czech name
Bezpečnost jako součást marketingové strategie v mezinárodním marketingu letecké společnosti
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2003
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník příspěvků z doktorandského semináře
ISBN
80-213-1016-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
48-52
Publisher name
Neuveden
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Feb 18, 2003
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—