Marketing Management
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017428" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017428 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingové řízení
Original language description
Marketingové řízení se skládá ze čtyř fází: situační analýzy, formulace marketingových cílů a strategií, tvorby marketingových programů a kontroly. Situační analýza zahrnuje vnitřní a vnější analýzu. Po realizaci situační analýzy je možné přistoupit k formulaci marketingových cílů a strategií. Nástrojem k dosažení cílů a prosazení marketingových strategií jsou marketingové programy.
Czech name
Marketingové řízení
Czech description
Marketingové řízení se skládá ze čtyř fází: situační analýzy, formulace marketingových cílů a strategií, tvorby marketingových programů a kontroly. Situační analýza zahrnuje vnitřní a vnější analýzu. Po realizaci situační analýzy je možné přistoupit k formulaci marketingových cílů a strategií. Nástrojem k dosažení cílů a prosazení marketingových strategií jsou marketingové programy.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Management
ISBN
80-251-0396-X
Number of pages of the result
30
Pages from-to
—
Number of pages of the book
736
Publisher name
Computer Press Media, a.s.
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—