All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Digital Environment and its Affect on Purchasing Decisions of Specific Group of Customers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F18%3A77516" target="_blank" >RIV/60460709:41110/18:77516 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://vsers.cz/recenzovany-vedecky-casopis-auspicia/" target="_blank" >https://vsers.cz/recenzovany-vedecky-casopis-auspicia/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    DIGITÁLNÍ PROSTŘEDÍ A JEHO VLIV NA KUPNÍ ROZHODOVÁNÍ SPECIFICKÉ SKUPINY ZÁKAZNÍKŮ

  • Original language description

    Digitalizace společnosti souvisí s novými informačními a komunikačními technologiemi. Představuje jednu z klíčových komponent změn ve společnosti. Přináší převratné změny ve společnosti, které lze nazvat revolučními, jak uvádí P. Kyselka (2015). Digitální technologie včetně internetu se stávají každodenní součástí lidí v jakékoli životní roli. Tedy i pro zákazníka-spotřebitele, který nakupuje a spotřebovává produkty k uspokojení svých specifických potřeb a regeneraci fyzických i duševních sil. Jaké možnosti v digitálním prostředí má zákazník-spotřebitel s určitým zdravotním omezením pro udržení kvality svého života? Je využití internetu v kupním rozhodovacím procesu pro spotřebitele se specifickými potřebami determinované určitým zdravotním omezením (bezlepková dieta) přínosem? Tyto otázky jsou zkoumány a analyzovány v předkládaném článku včetně návrhu pro zlepšení současného stavu v digitálním prostředí.

  • Czech name

    DIGITÁLNÍ PROSTŘEDÍ A JEHO VLIV NA KUPNÍ ROZHODOVÁNÍ SPECIFICKÉ SKUPINY ZÁKAZNÍKŮ

  • Czech description

    Digitalizace společnosti souvisí s novými informačními a komunikačními technologiemi. Představuje jednu z klíčových komponent změn ve společnosti. Přináší převratné změny ve společnosti, které lze nazvat revolučními, jak uvádí P. Kyselka (2015). Digitální technologie včetně internetu se stávají každodenní součástí lidí v jakékoli životní roli. Tedy i pro zákazníka-spotřebitele, který nakupuje a spotřebovává produkty k uspokojení svých specifických potřeb a regeneraci fyzických i duševních sil. Jaké možnosti v digitálním prostředí má zákazník-spotřebitel s určitým zdravotním omezením pro udržení kvality svého života? Je využití internetu v kupním rozhodovacím procesu pro spotřebitele se specifickými potřebami determinované určitým zdravotním omezením (bezlepková dieta) přínosem? Tyto otázky jsou zkoumány a analyzovány v předkládaném článku včetně návrhu pro zlepšení současného stavu v digitálním prostředí.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Auspicia

  • ISSN

    1214-4967

  • e-ISSN

    2464-7217

  • Volume of the periodical

    XV

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    33-43

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database