Digital Environment and its Affect on Purchasing Decisions of Specific Group of Customers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60460709%3A41110%2F18%3A77516" target="_blank" >RIV/60460709:41110/18:77516 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://vsers.cz/recenzovany-vedecky-casopis-auspicia/" target="_blank" >https://vsers.cz/recenzovany-vedecky-casopis-auspicia/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
DIGITÁLNÍ PROSTŘEDÍ A JEHO VLIV NA KUPNÍ ROZHODOVÁNÍ SPECIFICKÉ SKUPINY ZÁKAZNÍKŮ
Original language description
Digitalizace společnosti souvisí s novými informačními a komunikačními technologiemi. Představuje jednu z klíčových komponent změn ve společnosti. Přináší převratné změny ve společnosti, které lze nazvat revolučními, jak uvádí P. Kyselka (2015). Digitální technologie včetně internetu se stávají každodenní součástí lidí v jakékoli životní roli. Tedy i pro zákazníka-spotřebitele, který nakupuje a spotřebovává produkty k uspokojení svých specifických potřeb a regeneraci fyzických i duševních sil. Jaké možnosti v digitálním prostředí má zákazník-spotřebitel s určitým zdravotním omezením pro udržení kvality svého života? Je využití internetu v kupním rozhodovacím procesu pro spotřebitele se specifickými potřebami determinované určitým zdravotním omezením (bezlepková dieta) přínosem? Tyto otázky jsou zkoumány a analyzovány v předkládaném článku včetně návrhu pro zlepšení současného stavu v digitálním prostředí.
Czech name
DIGITÁLNÍ PROSTŘEDÍ A JEHO VLIV NA KUPNÍ ROZHODOVÁNÍ SPECIFICKÉ SKUPINY ZÁKAZNÍKŮ
Czech description
Digitalizace společnosti souvisí s novými informačními a komunikačními technologiemi. Představuje jednu z klíčových komponent změn ve společnosti. Přináší převratné změny ve společnosti, které lze nazvat revolučními, jak uvádí P. Kyselka (2015). Digitální technologie včetně internetu se stávají každodenní součástí lidí v jakékoli životní roli. Tedy i pro zákazníka-spotřebitele, který nakupuje a spotřebovává produkty k uspokojení svých specifických potřeb a regeneraci fyzických i duševních sil. Jaké možnosti v digitálním prostředí má zákazník-spotřebitel s určitým zdravotním omezením pro udržení kvality svého života? Je využití internetu v kupním rozhodovacím procesu pro spotřebitele se specifickými potřebami determinované určitým zdravotním omezením (bezlepková dieta) přínosem? Tyto otázky jsou zkoumány a analyzovány v předkládaném článku včetně návrhu pro zlepšení současného stavu v digitálním prostředí.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Auspicia
ISSN
1214-4967
e-ISSN
2464-7217
Volume of the periodical
XV
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
11
Pages from-to
33-43
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—