All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

CRM Environment . Space for logistics and marketing integration

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F07%3A00019472" target="_blank" >RIV/60461373:22340/07:00019472 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    angličtina

  • Original language name

    CRM Environment . Space for logistics and marketing integration

  • Original language description

    CRM environment lay new demands on management practice and the development of the new managerial approaches in the theory. One of them is horizontal and vertical integration of materials and information flows need. But in the managerial practice continueproblems with coordination enterprise partial fields and the development of the marketing and logistical theory goes on own ways. Object of this study is analysis of reasons of poor coordination between logistics and marketing and the role of CRM systemimplementation in the SCM environment in the improvement of this situation.

  • Czech name

    Prostředí CRM-prostor pro integraci marketingu a logistiky

  • Czech description

    Prostředí dodavatelských řetězců klade nové požadavky na manažerskou praxi, zejména zabezpečit horizontální a vertikální integraci materiálových a informačních toků . V manažerské praxi však pokračují problémy s koordinací zejména marketingu a logistiky.Cílem studie je analýza příčin špatně koordinace mezi logistikou a marketingem a roli implementace CRM systému při zlepšení této situace. Studie je zaměřena na logistické technologie jako je JiT, KANBAN, QR, ECR, CPFR, TOC a dalších metod jako předpoklad úspěšného řízení dodavatelského řetězce a úspěšného zavedení CRM. Na závěr je hodnocen koncept DCM.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Konference Research in the Area of Economics and Company management

  • ISBN

    978-80-214-3482-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    245-250

  • Publisher name

    TU Brno

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Sep 12, 2007

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article