All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Relationship between Logistics and Marketing in the Context of Supply Chain

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F09%3A00022020" target="_blank" >RIV/60461373:22340/09:00022020 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vztah logistiky a marketingu v kontextu Supply Chain

  • Original language description

    Řízení vztahů v kontextu supply chain za účelem získání konkurenční výhody je stálým předmětem zájmu nejenom vědců, ale i vedoucích pracovníků v mnoha oblastech průmyslu. Je zřejmé, že přehodnocení způsobu soutěžení firem na trhu se v současnosti stává tématem číslo 1. V dnešní době je nepravděpodobné dosáhnout úspěchu ?pouhým? spojováním potřeb trhu s možnostmi organizace, a to z důvodu snadného kopírování technologií a napodobování hodnoty značek. Je nutné správně řídit a zapojovat všechny základní procesy do uspokojování potřeb zákazníků, tedy integrovat procesy mezi nakupujícím a prodávajícím. Jelikož v dostupné literatuře není příliš praktických informací o implementaci supply chain managementu v ČR a o tom, jak tyto vztahy řídit v běžné praxi, vzala jsem si v tomto článku za cíl zmapovat a shrnout dosavadní poznatky o této strategii řízení získané v zahraničí.

  • Czech name

    Vztah logistiky a marketingu v kontextu Supply Chain

  • Czech description

    Řízení vztahů v kontextu supply chain za účelem získání konkurenční výhody je stálým předmětem zájmu nejenom vědců, ale i vedoucích pracovníků v mnoha oblastech průmyslu. Je zřejmé, že přehodnocení způsobu soutěžení firem na trhu se v současnosti stává tématem číslo 1. V dnešní době je nepravděpodobné dosáhnout úspěchu ?pouhým? spojováním potřeb trhu s možnostmi organizace, a to z důvodu snadného kopírování technologií a napodobování hodnoty značek. Je nutné správně řídit a zapojovat všechny základní procesy do uspokojování potřeb zákazníků, tedy integrovat procesy mezi nakupujícím a prodávajícím. Jelikož v dostupné literatuře není příliš praktických informací o implementaci supply chain managementu v ČR a o tom, jak tyto vztahy řídit v běžné praxi, vzala jsem si v tomto článku za cíl zmapovat a shrnout dosavadní poznatky o této strategii řízení získané v zahraničí.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    BC - Theory and management systems

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Modern Approaches to the Corporate Management 2009

  • ISBN

    978-80-227-3169-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

  • Publisher name

    STU Bratislava

  • Place of publication

    Bratislava

  • Event location

    Bratislava

  • Event date

    Sep 10, 2009

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article