Relationship between Logistics and Marketing in the Context of Supply Chain
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F09%3A00022020" target="_blank" >RIV/60461373:22340/09:00022020 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vztah logistiky a marketingu v kontextu Supply Chain
Original language description
Řízení vztahů v kontextu supply chain za účelem získání konkurenční výhody je stálým předmětem zájmu nejenom vědců, ale i vedoucích pracovníků v mnoha oblastech průmyslu. Je zřejmé, že přehodnocení způsobu soutěžení firem na trhu se v současnosti stává tématem číslo 1. V dnešní době je nepravděpodobné dosáhnout úspěchu ?pouhým? spojováním potřeb trhu s možnostmi organizace, a to z důvodu snadného kopírování technologií a napodobování hodnoty značek. Je nutné správně řídit a zapojovat všechny základní procesy do uspokojování potřeb zákazníků, tedy integrovat procesy mezi nakupujícím a prodávajícím. Jelikož v dostupné literatuře není příliš praktických informací o implementaci supply chain managementu v ČR a o tom, jak tyto vztahy řídit v běžné praxi, vzala jsem si v tomto článku za cíl zmapovat a shrnout dosavadní poznatky o této strategii řízení získané v zahraničí.
Czech name
Vztah logistiky a marketingu v kontextu Supply Chain
Czech description
Řízení vztahů v kontextu supply chain za účelem získání konkurenční výhody je stálým předmětem zájmu nejenom vědců, ale i vedoucích pracovníků v mnoha oblastech průmyslu. Je zřejmé, že přehodnocení způsobu soutěžení firem na trhu se v současnosti stává tématem číslo 1. V dnešní době je nepravděpodobné dosáhnout úspěchu ?pouhým? spojováním potřeb trhu s možnostmi organizace, a to z důvodu snadného kopírování technologií a napodobování hodnoty značek. Je nutné správně řídit a zapojovat všechny základní procesy do uspokojování potřeb zákazníků, tedy integrovat procesy mezi nakupujícím a prodávajícím. Jelikož v dostupné literatuře není příliš praktických informací o implementaci supply chain managementu v ČR a o tom, jak tyto vztahy řídit v běžné praxi, vzala jsem si v tomto článku za cíl zmapovat a shrnout dosavadní poznatky o této strategii řízení získané v zahraničí.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
BC - Theory and management systems
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Modern Approaches to the Corporate Management 2009
ISBN
978-80-227-3169-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
—
Publisher name
STU Bratislava
Place of publication
Bratislava
Event location
Bratislava
Event date
Sep 10, 2009
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—