Satisfied employee, the basis of business success
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60461373%3A22340%2F18%3A43915980" target="_blank" >RIV/60461373:22340/18:43915980 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/60461373:22810/18:43915980
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Spokojený pracovník, základ podnikatelského úspěchu
Original language description
Spokojenost zaměstnanců je jedním z nejlepších personálních postupů, jak udržet pracovní sílu dostatečně početnou a motivovanou k výkonu. Cílem publikace je shrnout základní poznatky o dílčích složkách personální práce a poukázat na jejich vliv na pracovní spokojenost. Vycházet se přitom bude z pozice liniového manažera, tedy pracovníka, který není primárně vzdělán v oblasti personalistiky, ale je v každodenním kontaktu se skupinou svých podřízených.V první kapitole je rozpracován koncept pracovní spokojenosti, včetně metod pro její zjišťování. Druhá kapitola se zabývá tvorbou a obsazováním pracovních míst a tedy vytvářením základů pro spokojenou existenci zaměstnance. Třetí kapitola se věnuje udržování spokojenosti zaměstnance prostřednictvím hodnocení výkonu a zpětnou vazbou k němu, tj. odměňováním a případným vzděláváním. Poslední kapitola je zaměřená na řízení jednotlivců a skupin.
Czech name
Spokojený pracovník, základ podnikatelského úspěchu
Czech description
Spokojenost zaměstnanců je jedním z nejlepších personálních postupů, jak udržet pracovní sílu dostatečně početnou a motivovanou k výkonu. Cílem publikace je shrnout základní poznatky o dílčích složkách personální práce a poukázat na jejich vliv na pracovní spokojenost. Vycházet se přitom bude z pozice liniového manažera, tedy pracovníka, který není primárně vzdělán v oblasti personalistiky, ale je v každodenním kontaktu se skupinou svých podřízených.V první kapitole je rozpracován koncept pracovní spokojenosti, včetně metod pro její zjišťování. Druhá kapitola se zabývá tvorbou a obsazováním pracovních míst a tedy vytvářením základů pro spokojenou existenci zaměstnance. Třetí kapitola se věnuje udržování spokojenosti zaměstnance prostřednictvím hodnocení výkonu a zpětnou vazbou k němu, tj. odměňováním a případným vzděláváním. Poslední kapitola je zaměřená na řízení jednotlivců a skupin.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7598-102-8
Number of pages
172
Publisher name
Wolters Kluwer ČR
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—