Marketing plan.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31120%2F02%3A00000009" target="_blank" >RIV/61384399:31120/02:00000009 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingový plán.
Original language description
Hlavní témata dokumentu: marketingový plán; analýza prostředí; SWOT analýza; marketingové cíle. Z ? ° ş ˝ ż Â Č Ę * ?
Czech name
Marketingový plán.
Czech description
—
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F02%2F1546" target="_blank" >GA402/02/1546: Readiness of Czech enterprises for the accession into the European Union</a><br>
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Strategie
ISSN
1210-3756
e-ISSN
—
Volume of the periodical
9
Issue of the periodical within the volume
14
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
1
Pages from-to
44-44
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—