Loyalty Programs and their Perception by Customers and by the Operators of Retail
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F14%3A00045108" target="_blank" >RIV/61384399:31130/14:00045108 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Věrnostní programy a jejich vnímání zákazníky a provozovateli retailových internetových obchodů
Original language description
Hlavní témata dokumentu: zákaznická věrnost; loajalitní programy; online nakupování; chování spotřebitele
Czech name
Věrnostní programy a jejich vnímání zákazníky a provozovateli retailových internetových obchodů
Czech description
Hlavní témata dokumentu: zákaznická věrnost; loajalitní programy; online nakupování; chování spotřebitele
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta Oeconomica Pragensia
ISSN
0572-3043
e-ISSN
—
Volume of the periodical
22
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
12
Pages from-to
30-41
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—