Informatio Literacy - Necessary Part of Teachers Profile
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F11%3AA12013IZ" target="_blank" >RIV/61988987:17310/11:A12013IZ - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Informační gramotnost - nezbytná součást profilu učitele
Original language description
Informační gramotnost je nedílnou součástí pregraduální přípravy i postgraduálního vzdělávání učitelů již řadu let. Od roku 2001 bylo vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti informační gramotnosti jednou z důležitých složek projektu Státní informační politiky ve vzdělávání (SIPVZ). Koncepci SIPVZ se však nepodařilo zcela naplnit, což se projevilo i stagnací v oblasti vzdělávání pedagogů a zavádění moderních technologií do výuky. V příspěvku jsou prezentovány cíle stávající Koncepce rozvoje informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání na období 2009 - 2013 a souvisejícího projektu Škola21 a dále možnosti jejich aplikace v pregraduální přípravě učitelů chemie.
Czech name
Informační gramotnost - nezbytná součást profilu učitele
Czech description
Informační gramotnost je nedílnou součástí pregraduální přípravy i postgraduálního vzdělávání učitelů již řadu let. Od roku 2001 bylo vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti informační gramotnosti jednou z důležitých složek projektu Státní informační politiky ve vzdělávání (SIPVZ). Koncepci SIPVZ se však nepodařilo zcela naplnit, což se projevilo i stagnací v oblasti vzdělávání pedagogů a zavádění moderních technologií do výuky. V příspěvku jsou prezentovány cíle stávající Koncepce rozvoje informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání na období 2009 - 2013 a souvisejícího projektu Škola21 a dále možnosti jejich aplikace v pregraduální přípravě učitelů chemie.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Volume of the periodical
—
Issue of the periodical within the volume
—
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
5
Pages from-to
17-21
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—