Reading literacy from the lingvistic and the didactic points of view
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F08%3AA1000TPK" target="_blank" >RIV/61988987:17450/08:A1000TPK - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Čtenářská gramotnost z lingvodidaktického hlediska
Original language description
Publikace sleduje problematiku čtenářské gramotnosti v mezinárnodních výzkumných šetřeních PISA a PIRLS. Z těchto výsledků vyvozuje východiska pro české školství, která následně komparuje se současnými didaktickými trendy a tendencemi ve výuce češtiny. Provedenou výzkumnou sondou mapuje aktuální stav čtenářských kompetencí žáků základní školy. Textová analýza vybraných učebnic českého jazyka sleduje integraci úkolů a zadání zkvalitňujících čtenářské dovednosti žáků základní školy.
Czech name
Čtenářská gramotnost z lingvodidaktického hlediska
Czech description
Publikace sleduje problematiku čtenářské gramotnosti v mezinárnodních výzkumných šetřeních PISA a PIRLS. Z těchto výsledků vyvozuje východiska pro české školství, která následně komparuje se současnými didaktickými trendy a tendencemi ve výuce češtiny. Provedenou výzkumnou sondou mapuje aktuální stav čtenářských kompetencí žáků základní školy. Textová analýza vybraných učebnic českého jazyka sleduje integraci úkolů a zadání zkvalitňujících čtenářské dovednosti žáků základní školy.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7368-653-6
Number of pages
202
Publisher name
Repronis
Place of publication
Ostrava
UT code for WoS book
—