All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Measuring the reliability of the value-added parameter in education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA120130T" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A120130T - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hledání závislostí v měření přidané hodnoty vzdělání metodou Relativního přírůstku znalostí

  • Original language description

    Modely přidané hodnoty ve vzdělávání vyjadřují příspěvek školy k pokroku žáka vůči předem určeným školním vzdělávacím cílům mezi jednotlivými vzdělávacími etapami. Tento parametr modely v různé míře vymezují vůči jiným vlivům či faktorům, které rovněž přispívají k učení a rozvoji žáků. Managementy škol v rámci procesů řízení kvality získávají relativně objektivní údaje o pokroku v učení konkrétních žáků, přidané hodnotě vzdělávání jednotlivých učitelů i celé školy. Získaná data z měření přidané hodnotyna úrovni školních předmětů a škol v po sobě opakovaných měřeních však vykazují jisté odlišnosti, které vyžadují hlubší analýzu. V článku jsou stanoveny ukazatele spolehlivosti parametru přidané hodnoty v časových řadách.

  • Czech name

    Hledání závislostí v měření přidané hodnoty vzdělání metodou Relativního přírůstku znalostí

  • Czech description

    Modely přidané hodnoty ve vzdělávání vyjadřují příspěvek školy k pokroku žáka vůči předem určeným školním vzdělávacím cílům mezi jednotlivými vzdělávacími etapami. Tento parametr modely v různé míře vymezují vůči jiným vlivům či faktorům, které rovněž přispívají k učení a rozvoji žáků. Managementy škol v rámci procesů řízení kvality získávají relativně objektivní údaje o pokroku v učení konkrétních žáků, přidané hodnotě vzdělávání jednotlivých učitelů i celé školy. Získaná data z měření přidané hodnotyna úrovni školních předmětů a škol v po sobě opakovaných měřeních však vykazují jisté odlišnosti, které vyžadují hlubší analýzu. V článku jsou stanoveny ukazatele spolehlivosti parametru přidané hodnoty v časových řadách.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Meranie vedomostí ako súčasť zvyšovania kvality vzdelávania

  • ISBN

    978-80-8082-509-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    180

  • Pages from-to

    122-130

  • Publisher name

  • Place of publication

    Trnava

  • Event location

    Trnava, Slovensko

  • Event date

    Sep 22, 2011

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article