Measuring the reliability of the value-added parameter in education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA120130T" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A120130T - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Hledání závislostí v měření přidané hodnoty vzdělání metodou Relativního přírůstku znalostí
Original language description
Modely přidané hodnoty ve vzdělávání vyjadřují příspěvek školy k pokroku žáka vůči předem určeným školním vzdělávacím cílům mezi jednotlivými vzdělávacími etapami. Tento parametr modely v různé míře vymezují vůči jiným vlivům či faktorům, které rovněž přispívají k učení a rozvoji žáků. Managementy škol v rámci procesů řízení kvality získávají relativně objektivní údaje o pokroku v učení konkrétních žáků, přidané hodnotě vzdělávání jednotlivých učitelů i celé školy. Získaná data z měření přidané hodnotyna úrovni školních předmětů a škol v po sobě opakovaných měřeních však vykazují jisté odlišnosti, které vyžadují hlubší analýzu. V článku jsou stanoveny ukazatele spolehlivosti parametru přidané hodnoty v časových řadách.
Czech name
Hledání závislostí v měření přidané hodnoty vzdělání metodou Relativního přírůstku znalostí
Czech description
Modely přidané hodnoty ve vzdělávání vyjadřují příspěvek školy k pokroku žáka vůči předem určeným školním vzdělávacím cílům mezi jednotlivými vzdělávacími etapami. Tento parametr modely v různé míře vymezují vůči jiným vlivům či faktorům, které rovněž přispívají k učení a rozvoji žáků. Managementy škol v rámci procesů řízení kvality získávají relativně objektivní údaje o pokroku v učení konkrétních žáků, přidané hodnotě vzdělávání jednotlivých učitelů i celé školy. Získaná data z měření přidané hodnotyna úrovni školních předmětů a škol v po sobě opakovaných měřeních však vykazují jisté odlišnosti, které vyžadují hlubší analýzu. V článku jsou stanoveny ukazatele spolehlivosti parametru přidané hodnoty v časových řadách.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Meranie vedomostí ako súčasť zvyšovania kvality vzdelávania
ISBN
978-80-8082-509-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
180
Pages from-to
122-130
Publisher name
—
Place of publication
Trnava
Event location
Trnava, Slovensko
Event date
Sep 22, 2011
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—