All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Theory of adaptive e-learning

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA13014Q1" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A13014Q1 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Teorie adaptivního e-learningu

  • Original language description

    Odborná kniha s názvem-Teorie adaptivního e-learningu aw orientuje na teoretický výklad nového modelu výuky v elektronickém prostředí. Na základě navrženého teoretického modelu, byl adaptivní systém řízení vyvinut a je připraven připraven k ,použití, v němž jsou teoretické pravidla a algoritmy ověřovány. Tato kniha se zaměřuje na podrobně popsány teoretické důvody adaptivní výuky. Popisuje podrobně analýzy a testování studenta, s parametry (učení styly), oblast metodiky adaptivního podporuje tvorbu a oblast adaptivního řízení procesů sám. Standardní e-learningové formy vzdělávání jsou nahrazovány vyššími a přizpůsobených potřebám jednotlivých studentů dle jejich preferovaných stylů učení. Personalizovaná vzdělávací prostředí by se měla stát základním kamenem optimalizované způsob učení, který je účinnější a možná dokonce zajišťuje znalosti studentů se uchovávají po delší dobu.

  • Czech name

    Teorie adaptivního e-learningu

  • Czech description

    Odborná kniha s názvem-Teorie adaptivního e-learningu aw orientuje na teoretický výklad nového modelu výuky v elektronickém prostředí. Na základě navrženého teoretického modelu, byl adaptivní systém řízení vyvinut a je připraven připraven k ,použití, v němž jsou teoretické pravidla a algoritmy ověřovány. Tato kniha se zaměřuje na podrobně popsány teoretické důvody adaptivní výuky. Popisuje podrobně analýzy a testování studenta, s parametry (učení styly), oblast metodiky adaptivního podporuje tvorbu a oblast adaptivního řízení procesů sám. Standardní e-learningové formy vzdělávání jsou nahrazovány vyššími a přizpůsobených potřebám jednotlivých studentů dle jejich preferovaných stylů učení. Personalizovaná vzdělávací prostředí by se měla stát základním kamenem optimalizované způsob učení, který je účinnější a možná dokonce zajišťuje znalosti studentů se uchovávají po delší dobu.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7464-014-8

  • Number of pages

    118

  • Publisher name

    Ostravská univerzita

  • Place of publication

    Ostrava

  • UT code for WoS book