Theory of adaptive e-learning
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA13014Q1" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A13014Q1 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Teorie adaptivního e-learningu
Original language description
Odborná kniha s názvem-Teorie adaptivního e-learningu aw orientuje na teoretický výklad nového modelu výuky v elektronickém prostředí. Na základě navrženého teoretického modelu, byl adaptivní systém řízení vyvinut a je připraven připraven k ,použití, v němž jsou teoretické pravidla a algoritmy ověřovány. Tato kniha se zaměřuje na podrobně popsány teoretické důvody adaptivní výuky. Popisuje podrobně analýzy a testování studenta, s parametry (učení styly), oblast metodiky adaptivního podporuje tvorbu a oblast adaptivního řízení procesů sám. Standardní e-learningové formy vzdělávání jsou nahrazovány vyššími a přizpůsobených potřebám jednotlivých studentů dle jejich preferovaných stylů učení. Personalizovaná vzdělávací prostředí by se měla stát základním kamenem optimalizované způsob učení, který je účinnější a možná dokonce zajišťuje znalosti studentů se uchovávají po delší dobu.
Czech name
Teorie adaptivního e-learningu
Czech description
Odborná kniha s názvem-Teorie adaptivního e-learningu aw orientuje na teoretický výklad nového modelu výuky v elektronickém prostředí. Na základě navrženého teoretického modelu, byl adaptivní systém řízení vyvinut a je připraven připraven k ,použití, v němž jsou teoretické pravidla a algoritmy ověřovány. Tato kniha se zaměřuje na podrobně popsány teoretické důvody adaptivní výuky. Popisuje podrobně analýzy a testování studenta, s parametry (učení styly), oblast metodiky adaptivního podporuje tvorbu a oblast adaptivního řízení procesů sám. Standardní e-learningové formy vzdělávání jsou nahrazovány vyššími a přizpůsobených potřebám jednotlivých studentů dle jejich preferovaných stylů učení. Personalizovaná vzdělávací prostředí by se měla stát základním kamenem optimalizované způsob učení, který je účinnější a možná dokonce zajišťuje znalosti studentů se uchovávají po delší dobu.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7464-014-8
Number of pages
118
Publisher name
Ostravská univerzita
Place of publication
Ostrava
UT code for WoS book
—