All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Reflective pedagogical practice as a means for the formation of future nursery school teachers´ competences

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA13016O6" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A13016O6 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Reflektivní pedagogická praxe jako prostředek vytváření kompetencí budoucího učitele MŠ

  • Original language description

    Na katedře pedagogiky primárního a alternativního vzdělávání PedF OU v Ostravě uplatňujeme ke vzdělávání budoucích učitelů realistický přístup, jenž se promítá do konstruktivistického modelu, v němž při konstruování nových poznatků dochází k využití individuálních prekonceptů studujících. Za základní pilíř vzdělávání budoucích učitelů MŠ považujeme reflexi v systému propojování teorie s praxí. Reflexe je podstatou reflektivního procesu vzdělávání a je jedním z prostředků vytváření reflektivní kompetencea kompetence k růstu v průběhu zkušenostního učení se.

  • Czech name

    Reflektivní pedagogická praxe jako prostředek vytváření kompetencí budoucího učitele MŠ

  • Czech description

    Na katedře pedagogiky primárního a alternativního vzdělávání PedF OU v Ostravě uplatňujeme ke vzdělávání budoucích učitelů realistický přístup, jenž se promítá do konstruktivistického modelu, v němž při konstruování nových poznatků dochází k využití individuálních prekonceptů studujících. Za základní pilíř vzdělávání budoucích učitelů MŠ považujeme reflexi v systému propojování teorie s praxí. Reflexe je podstatou reflektivního procesu vzdělávání a je jedním z prostředků vytváření reflektivní kompetencea kompetence k růstu v průběhu zkušenostního učení se.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Komplexnosť a integrita v predprimárnej, primárnej a špeciálnej edukácii

  • ISBN

    978-80-555-0664-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    48-53

  • Publisher name

    Prešovská univerzita v Prešove

  • Place of publication

    Prešov

  • Event location

    Prešovská univerzita v Prešove

  • Event date

    Sep 21, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article