All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Assessment of key competencies in drama education when working with text

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501D9Y" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501D9Y - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hodnocení klíčových kompetencí v dramatické výchově při práci s textem

  • Original language description

    Článek popisuje možnosti dramatické výchovy při naplňování požadavků na rozvoj klíčových kompetencí v základním vzdělávání a předkládá také návrhy pro jejich hodnocení. Vychází přitom ze závěrů předchozího výzkumu, v němž se tým pedagogů a studentů danéproblematice věnoval v rámci Studentské grantové soutěže. Příspěvek obsahuje kromě teoretických východisek také příklad návrhu pro hodnocení plánovaného rozvoje klíčové kompetence personální a sociální. Hodnocení klíčových kompetencí a práce s textem jsou zde východiskem pro plánování podrobnějšího zkoumání během realizace projektu.

  • Czech name

    Hodnocení klíčových kompetencí v dramatické výchově při práci s textem

  • Czech description

    Článek popisuje možnosti dramatické výchovy při naplňování požadavků na rozvoj klíčových kompetencí v základním vzdělávání a předkládá také návrhy pro jejich hodnocení. Vychází přitom ze závěrů předchozího výzkumu, v němž se tým pedagogů a studentů danéproblematice věnoval v rámci Studentské grantové soutěže. Příspěvek obsahuje kromě teoretických východisek také příklad návrhu pro hodnocení plánovaného rozvoje klíčové kompetence personální a sociální. Hodnocení klíčových kompetencí a práce s textem jsou zde východiskem pro plánování podrobnějšího zkoumání během realizace projektu.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Hodnocení klíčových kompetencí ve školní edukaci

  • ISBN

    978-80-7464-655-3

  • Number of pages of the result

    14

  • Pages from-to

    25-39

  • Number of pages of the book

    170

  • Publisher name

    Ostravská univerzita v Ostravě

  • Place of publication

    Ostrava

  • UT code for WoS chapter