All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Identifying the educational needs of academic staff based on the research of the relevance of its professional competencies

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA2001Y9U" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A2001Y9U - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2019/11/ssf_1_19-www.pdf" target="_blank" >http://studiascientifica.ku.sk/wp-content/uploads/2019/11/ssf_1_19-www.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Identifikace vzdělávacích potřeb akademických pracovníků na základě výzkumu relevance jejich profesních kompetencí

  • Original language description

    Článek představuje několik kompetenčních modelů akademického pracovníka, v nichž jsou obvykle jednotlivé kompetence seskupovány do obecnějších oblastí nebo profilů – pedagogického, vědecko-výzkumného a manažersko-organizačního. Prezentuje vybrané výsledky mezinárodního komparativního výzkumu vnímání významu výzkumným týmem definovaných kompetencí a profesních profilů studenty a akademickými pracovníky z Ukrajiny, Polska, Slovenska a Česka. Na základě empirických výzkumných dat jsou následně stanoveny vzdělávací potřeby akademických pracovníků, které lze uspokojovat specifickým (sebe)vzděláváním akademických pracovníků na počátku nebo v průběhu jejich akademické kariéry.

  • Czech name

    Identifikace vzdělávacích potřeb akademických pracovníků na základě výzkumu relevance jejich profesních kompetencí

  • Czech description

    Článek představuje několik kompetenčních modelů akademického pracovníka, v nichž jsou obvykle jednotlivé kompetence seskupovány do obecnějších oblastí nebo profilů – pedagogického, vědecko-výzkumného a manažersko-organizačního. Prezentuje vybrané výsledky mezinárodního komparativního výzkumu vnímání významu výzkumným týmem definovaných kompetencí a profesních profilů studenty a akademickými pracovníky z Ukrajiny, Polska, Slovenska a Česka. Na základě empirických výzkumných dat jsou následně stanoveny vzdělávací potřeby akademických pracovníků, které lze uspokojovat specifickým (sebe)vzděláváním akademických pracovníků na počátku nebo v průběhu jejich akademické kariéry.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50300 - Education

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae

  • ISSN

    1336-2232

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    18

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    142-150

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database