All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

PROFESSIONAL IDENTIFICATION AND ETHICS OF HIGHER TEACHER

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA20021ID" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A20021ID - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    PROFESNÍ IDENTIFIKACE A ETIKA VYSOKOŠKOLSKÉHO UČITELE

  • Original language description

    Tato studie přináší výsledky mezinárodního zkoumání názorů vysokoškolských učitelů (akademiků) a studentů z České republiky, Polska, Slovenské republiky a Ukrajiny na význam profesní identifikace a etického chování učitelů vysoké školy. Data byla agregována v první polovině roku 2018, jsou s využitím statistických procedur komparována ve skupině akademiků, ve skupině studentů i mezi oběma skupinami v jednotlivých zemích i v celém nadnárodním souboru. Ukazují na rozdíly i shody ve vnímání významu profesní identifikace a uplatňování etických principů. Studie navazuje na projekt Visegradského fondu 'High school teacher competence in change', ID no. 21720008, realizovaný v letech 2017 - 2018.

  • Czech name

    PROFESNÍ IDENTIFIKACE A ETIKA VYSOKOŠKOLSKÉHO UČITELE

  • Czech description

    Tato studie přináší výsledky mezinárodního zkoumání názorů vysokoškolských učitelů (akademiků) a studentů z České republiky, Polska, Slovenské republiky a Ukrajiny na význam profesní identifikace a etického chování učitelů vysoké školy. Data byla agregována v první polovině roku 2018, jsou s využitím statistických procedur komparována ve skupině akademiků, ve skupině studentů i mezi oběma skupinami v jednotlivých zemích i v celém nadnárodním souboru. Ukazují na rozdíly i shody ve vnímání významu profesní identifikace a uplatňování etických principů. Studie navazuje na projekt Visegradského fondu 'High school teacher competence in change', ID no. 21720008, realizovaný v letech 2017 - 2018.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50300 - Education

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    ANDRAGOGICKÉ ŠTÚDIE 2019

  • ISBN

    978-80-557-1598-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    185-196

  • Publisher name

    Belianum.

  • Place of publication

    Banská Bystrica

  • Event location

    Banská Bystrica

  • Event date

    Apr 4, 2019

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article