Supporting Student Docility by Academic Workers in Selected Countries
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F19%3AA20023D6" target="_blank" >RIV/61988987:17450/19:A20023D6 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Podpora docility studentů akademickými pracovníky ve vybraných zemích
Original language description
Tato studie přináší výsledky mezinárodního zkoumání názorů vysokoškolských učitelů (akademiků) a studentů z České republiky, Polska, Slovenské republiky a Ukrajiny na význam podpory docility studentů vysoké školy. Data byla agregována v první polovině roku 2018 a jsou s využitím statistických procedur komparována ve skupině akademiků, ve skupině studentů i mezi oběma skupinami v jednotlivých zemích i v celém nadnárodním souboru. Ukazují na rozdíly i shody ve vnímání významu docility. Studie navazuje na projekt Visegradského fondu 'High school teacher competence in change', ID no. 21720008, realizovaný v letech 2017 - 2018.
Czech name
Podpora docility studentů akademickými pracovníky ve vybraných zemích
Czech description
Tato studie přináší výsledky mezinárodního zkoumání názorů vysokoškolských učitelů (akademiků) a studentů z České republiky, Polska, Slovenské republiky a Ukrajiny na význam podpory docility studentů vysoké školy. Data byla agregována v první polovině roku 2018 a jsou s využitím statistických procedur komparována ve skupině akademiků, ve skupině studentů i mezi oběma skupinami v jednotlivých zemích i v celém nadnárodním souboru. Ukazují na rozdíly i shody ve vnímání významu docility. Studie navazuje na projekt Visegradského fondu 'High school teacher competence in change', ID no. 21720008, realizovaný v letech 2017 - 2018.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50300 - Education
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Docilita v andragogickej teórii a praxi
ISBN
978-80-557-1618-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
13
Pages from-to
44-56
Publisher name
Belianum
Place of publication
Banská Bystrica
Event location
Banská Bystrica
Event date
Apr 4, 2019
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—