All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

CRM Integration at enterprise information systems

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009812" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00009812 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Integrace CRM do informačního systému firmy

  • Original language description

    Snaha získávat zákazníky a hlavně udržet si je, vystupuje stále výrazněji do popředí. Aplikace CRM pomáhají firmám a institucím poznávat jejich zákazníky mnohem lépe, než tomu bylo dosud. To je zřejmě jedním z důvodů stále se zvyšujícího zájmu o aplikacetohoto typu. Avšak ne každá firma disponuje prostředky na informační systém za statisíce, či dokonce miliony. Pokud se firma rozhodne zavést a využívat principy CRM, měla by volit vhodnou a efektivní alternativu technické podpory těchto procesů. Zvolenéřešení je pak nezbytné integrovat s již existujícím informačním systémem firmy tak, aby byly podporovány veškeré podnikatelské aktivity firmy. Článek je pokusem o stručnou charakteristiku těchto aplikací, popis jejich struktury, přehled možných technických řešení a zajištění integrace zvoleného řešení s ostatními aplikacemi tvořícími informační systém firmy.

  • Czech name

    Integrace CRM do informačního systému firmy

  • Czech description

    Snaha získávat zákazníky a hlavně udržet si je, vystupuje stále výrazněji do popředí. Aplikace CRM pomáhají firmám a institucím poznávat jejich zákazníky mnohem lépe, než tomu bylo dosud. To je zřejmě jedním z důvodů stále se zvyšujícího zájmu o aplikacetohoto typu. Avšak ne každá firma disponuje prostředky na informační systém za statisíce, či dokonce miliony. Pokud se firma rozhodne zavést a využívat principy CRM, měla by volit vhodnou a efektivní alternativu technické podpory těchto procesů. Zvolenéřešení je pak nezbytné integrovat s již existujícím informačním systémem firmy tak, aby byly podporovány veškeré podnikatelské aktivity firmy. Článek je pokusem o stručnou charakteristiku těchto aplikací, popis jejich struktury, přehled možných technických řešení a zajištění integrace zvoleného řešení s ostatními aplikacemi tvořícími informační systém firmy.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    BC - Theory and management systems

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2004

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Věda a výuka

  • ISBN

    80-248-0616-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    47-52

  • Publisher name

    Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Ostrava

  • Event date

    Sep 30, 2004

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article