The Sensory Characteristics Evaluation of the Food Products
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017490" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017490 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Hodnocení senzorických charakteristik potravinářských výrobků spotřebiteli
Original language description
Příspěvek se zabývá metodou senzorické analýzy a možnostmi jejího využití v marketingu. Jsou zde vymezeny zásady provádění senzorické analýzy a je uveden přehled základních metod a technik senzorické analýzy. Součástí příspěvku je prezentace výsledků marketingového výzkumu zaměřeného na testování senzorických charakteristik slaných bramborových chipsů.
Czech name
Hodnocení senzorických charakteristik potravinářských výrobků spotřebiteli
Czech description
Příspěvek se zabývá metodou senzorické analýzy a možnostmi jejího využití v marketingu. Jsou zde vymezeny zásady provádění senzorické analýzy a je uveden přehled základních metod a technik senzorické analýzy. Součástí příspěvku je prezentace výsledků marketingového výzkumu zaměřeného na testování senzorických charakteristik slaných bramborových chipsů.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Trend Marketing
ISSN
1214-9594
e-ISSN
—
Volume of the periodical
3
Issue of the periodical within the volume
12
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
7
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—