All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Sensory Analysis and Consumer Product Testing

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017494" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017494 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Senzorická analýza a spotřebitelské testování výrobků

  • Original language description

    Příspěvek se zaměřuje na problematiku kvality potravinářských výrobků a jejího vnímání a hodnocení z hlediska spotřebitele. Představuje metodu senzorické analýzy a ukazuje možnosti jejího využití v marketingu v kombinaci s metodami a technikami spotřebitelského testování výrobků. Daná problematika je vymezena nejen v teoretické rovině, ale rovněž prakticky. Případová studie ukazuje aplikaci vybraných metod senzorické analýzy při spotřebitelském testování nových variant potravinářských výrobků.

  • Czech name

    Senzorická analýza a spotřebitelské testování výrobků

  • Czech description

    Příspěvek se zaměřuje na problematiku kvality potravinářských výrobků a jejího vnímání a hodnocení z hlediska spotřebitele. Představuje metodu senzorické analýzy a ukazuje možnosti jejího využití v marketingu v kombinaci s metodami a technikami spotřebitelského testování výrobků. Daná problematika je vymezena nejen v teoretické rovině, ale rovněž prakticky. Případová studie ukazuje aplikaci vybraných metod senzorické analýzy při spotřebitelském testování nových variant potravinářských výrobků.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Marketing? Proč ne! Zkušenosti a trendy v marketingu - Sborník anotací příspěvků a Sborník příspěvků mezinárodní konference

  • ISBN

    80-248-1166-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article