All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Consumer Preference and Retailing Trends

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017498" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017498 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Spotřebitelské preference a retailové trendy

  • Original language description

    Předmětem zájmu je identifikace konkurenční výhody u jednotlivých typů maloobchodních prodejen, která umožní získat výhodnější pozici oproti jiným druhům maloobchodů. I na retailovém trhu je možno dosáhnout konkurenční výhody prostřednictvím velmi nízkých nákladů provozu a/nebo diferenciací v podobě poskytování dokonalejších nebo unikátních služeb, hodnotných pro zákazníka. Marketingový pohled na evoluci retailingu a důležitost zákazníka ve vývojovém procesu jsou podnětem k další transformaci maloobchodního trhu do budoucna. Jelikož porozumění spotřebitelských preferencí a zároveň identifikace trendů v retailingu umožňují předvídat další vývoj maloobchodu a budoucí rozvoj retailingu na daném trhu, je možné nastínit budoucí vývoj maloobchodního podnikání také v České republice.

  • Czech name

    Spotřebitelské preference a retailové trendy

  • Czech description

    Předmětem zájmu je identifikace konkurenční výhody u jednotlivých typů maloobchodních prodejen, která umožní získat výhodnější pozici oproti jiným druhům maloobchodů. I na retailovém trhu je možno dosáhnout konkurenční výhody prostřednictvím velmi nízkých nákladů provozu a/nebo diferenciací v podobě poskytování dokonalejších nebo unikátních služeb, hodnotných pro zákazníka. Marketingový pohled na evoluci retailingu a důležitost zákazníka ve vývojovém procesu jsou podnětem k další transformaci maloobchodního trhu do budoucna. Jelikož porozumění spotřebitelských preferencí a zároveň identifikace trendů v retailingu umožňují předvídat další vývoj maloobchodu a budoucí rozvoj retailingu na daném trhu, je možné nastínit budoucí vývoj maloobchodního podnikání také v České republice.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    MendelNet 2006

  • ISBN

    80-86851-62-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    15

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article