Consumer Preference and Retailing Trends
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017498" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017498 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Spotřebitelské preference a retailové trendy
Original language description
Předmětem zájmu je identifikace konkurenční výhody u jednotlivých typů maloobchodních prodejen, která umožní získat výhodnější pozici oproti jiným druhům maloobchodů. I na retailovém trhu je možno dosáhnout konkurenční výhody prostřednictvím velmi nízkých nákladů provozu a/nebo diferenciací v podobě poskytování dokonalejších nebo unikátních služeb, hodnotných pro zákazníka. Marketingový pohled na evoluci retailingu a důležitost zákazníka ve vývojovém procesu jsou podnětem k další transformaci maloobchodního trhu do budoucna. Jelikož porozumění spotřebitelských preferencí a zároveň identifikace trendů v retailingu umožňují předvídat další vývoj maloobchodu a budoucí rozvoj retailingu na daném trhu, je možné nastínit budoucí vývoj maloobchodního podnikání také v České republice.
Czech name
Spotřebitelské preference a retailové trendy
Czech description
Předmětem zájmu je identifikace konkurenční výhody u jednotlivých typů maloobchodních prodejen, která umožní získat výhodnější pozici oproti jiným druhům maloobchodů. I na retailovém trhu je možno dosáhnout konkurenční výhody prostřednictvím velmi nízkých nákladů provozu a/nebo diferenciací v podobě poskytování dokonalejších nebo unikátních služeb, hodnotných pro zákazníka. Marketingový pohled na evoluci retailingu a důležitost zákazníka ve vývojovém procesu jsou podnětem k další transformaci maloobchodního trhu do budoucna. Jelikož porozumění spotřebitelských preferencí a zároveň identifikace trendů v retailingu umožňují předvídat další vývoj maloobchodu a budoucí rozvoj retailingu na daném trhu, je možné nastínit budoucí vývoj maloobchodního podnikání také v České republice.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
MendelNet 2006
ISBN
80-86851-62-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
15
Pages from-to
—
Publisher name
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně
Place of publication
Brno
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—