CRM - Customer Relationship Management
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F07%3A00016966" target="_blank" >RIV/61989100:27510/07:00016966 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
CRM - řízení vztahů se zákazníky
Original language description
V současné době dochází k stále většímu využívání konceptu Customer Relationship Management dále CRM, a to nejen v zahraničních, ale také v českých firmách. Cílem metody CRM je vytváření optimálních podmínek pro spokojenost zákazníků a zároveň dosažení konkurenční výhody pro danou firmu.
Czech name
CRM - řízení vztahů se zákazníky
Czech description
V současné době dochází k stále většímu využívání konceptu Customer Relationship Management dále CRM, a to nejen v zahraničních, ale také v českých firmách. Cílem metody CRM je vytváření optimálních podmínek pro spokojenost zákazníků a zároveň dosažení konkurenční výhody pro danou firmu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
MEKON 2007
ISBN
978-80-248-1324-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
—
Publisher name
VŠB - TU Ostrava, Ekonomická fakulta
Place of publication
Ostrava
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—