CRM and Income Trading of Selected Companies
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F11%3A10070767" target="_blank" >RIV/62690094:18450/11:10070767 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.cjournal.cz/index.php?hid=clanek&bid=archiv&cid=47&cp=" target="_blank" >http://www.cjournal.cz/index.php?hid=clanek&bid=archiv&cid=47&cp=</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
CRM a výsledky hospodaření vybraných firem
Original language description
Článek se zabývá porovnáním a analýzou výsledků hospodaření vybraných firem se zavedenou technologií a podnikatelskou strategií Customer Relationship Management (CRM) oproti výsledkům hospodaření firem bez zavedeného CRM. Pomohlo zavedení CRM ke zvýšenía zlepšení kladného výsledku hospodaření firmy v době finanční krize? Jak se to projevilo? Obecné povědomí o CRM je mezi manažery v České republice již několik let, ale v porovnání se západními státy EU české firmy zaostávají v jeho využívání. Patrně i díky doznívající krizi se začíná CRM i v ČR více prosazovat. Proto je CRM zaváděn, aby pomohl zvýšit kvalitu vztahů a komunikaci se zákazníky. V článku jsou uvedeny nejčastější definice CRM a je provedena analýza hospodářských výsledků z let 2007 až 2009u vybraných firem seskupených dle počtů zaměstnanců. V závěru jsou shrnuty výsledky analýzy a přínosy CRM.
Czech name
CRM a výsledky hospodaření vybraných firem
Czech description
Článek se zabývá porovnáním a analýzou výsledků hospodaření vybraných firem se zavedenou technologií a podnikatelskou strategií Customer Relationship Management (CRM) oproti výsledkům hospodaření firem bez zavedeného CRM. Pomohlo zavedení CRM ke zvýšenía zlepšení kladného výsledku hospodaření firmy v době finanční krize? Jak se to projevilo? Obecné povědomí o CRM je mezi manažery v České republice již několik let, ale v porovnání se západními státy EU české firmy zaostávají v jeho využívání. Patrně i díky doznívající krizi se začíná CRM i v ČR více prosazovat. Proto je CRM zaváděn, aby pomohl zvýšit kvalitu vztahů a komunikaci se zákazníky. V článku jsou uvedeny nejčastější definice CRM a je provedena analýza hospodářských výsledků z let 2007 až 2009u vybraných firem seskupených dle počtů zaměstnanců. V závěru jsou shrnuty výsledky analýzy a přínosy CRM.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Journal of competitiveness
ISSN
1804-171X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
3
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
7
Pages from-to
75-81
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—