All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

CRM and Income Trading of Selected Companies

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F11%3A10070767" target="_blank" >RIV/62690094:18450/11:10070767 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.cjournal.cz/index.php?hid=clanek&bid=archiv&cid=47&cp=" target="_blank" >http://www.cjournal.cz/index.php?hid=clanek&bid=archiv&cid=47&cp=</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    CRM a výsledky hospodaření vybraných firem

  • Original language description

    Článek se zabývá porovnáním a analýzou výsledků hospodaření vybraných firem se zavedenou technologií a podnikatelskou strategií Customer Relationship Management (CRM) oproti výsledkům hospodaření firem bez zavedeného CRM. Pomohlo zavedení CRM ke zvýšenía zlepšení kladného výsledku hospodaření firmy v době finanční krize? Jak se to projevilo? Obecné povědomí o CRM je mezi manažery v České republice již několik let, ale v porovnání se západními státy EU české firmy zaostávají v jeho využívání. Patrně i díky doznívající krizi se začíná CRM i v ČR více prosazovat. Proto je CRM zaváděn, aby pomohl zvýšit kvalitu vztahů a komunikaci se zákazníky. V článku jsou uvedeny nejčastější definice CRM a je provedena analýza hospodářských výsledků z let 2007 až 2009u vybraných firem seskupených dle počtů zaměstnanců. V závěru jsou shrnuty výsledky analýzy a přínosy CRM.

  • Czech name

    CRM a výsledky hospodaření vybraných firem

  • Czech description

    Článek se zabývá porovnáním a analýzou výsledků hospodaření vybraných firem se zavedenou technologií a podnikatelskou strategií Customer Relationship Management (CRM) oproti výsledkům hospodaření firem bez zavedeného CRM. Pomohlo zavedení CRM ke zvýšenía zlepšení kladného výsledku hospodaření firmy v době finanční krize? Jak se to projevilo? Obecné povědomí o CRM je mezi manažery v České republice již několik let, ale v porovnání se západními státy EU české firmy zaostávají v jeho využívání. Patrně i díky doznívající krizi se začíná CRM i v ČR více prosazovat. Proto je CRM zaváděn, aby pomohl zvýšit kvalitu vztahů a komunikaci se zákazníky. V článku jsou uvedeny nejčastější definice CRM a je provedena analýza hospodářských výsledků z let 2007 až 2009u vybraných firem seskupených dle počtů zaměstnanců. V závěru jsou shrnuty výsledky analýzy a přínosy CRM.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Journal of competitiveness

  • ISSN

    1804-171X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    3

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    75-81

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database