All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Verification of Trust and Customer Satisfaction with Czech Online Group Buying Applying Structural Equation Modelling

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F20%3A10240097" target="_blank" >RIV/61989100:27510/20:10240097 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://polek.vse.cz/artkey/pol-202004-0001_overeni-duvery-a-spokojenosti-zakazniku-na-ceskych-slevovych-portalech-metodou-modelovani-strukturnich-rovnic.php?back=/magno/pol/2020/mn4.php?secid=1" target="_blank" >https://polek.vse.cz/artkey/pol-202004-0001_overeni-duvery-a-spokojenosti-zakazniku-na-ceskych-slevovych-portalech-metodou-modelovani-strukturnich-rovnic.php?back=/magno/pol/2020/mn4.php?secid=1</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.18267/j.polek.1287" target="_blank" >10.18267/j.polek.1287</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Ověření důvěry a spokojenosti zákazníků na českých slevových portálech metodou modelování strukturních rovnic.

  • Original language description

    Tématem tohoto článku je důvěra a spokojenost zákazníků slevových portálů. Pro navržení modelu spokojenosti zákazníků byl aplikován model očekávání a naplnění a DeLone &amp; McLean IS Success model. Analyzovanými faktory byly pověst a vnímaná velikost slevového portálu, kvalita systému, kvalita informací a kvalita služeb slevového portálu. Důvěra byla vnímána jako prediktor spokojenosti zákazníků. Analýzou dat z dotazníkového šetření metodou modelování strukturních rovnic bylo zjištěno, že největší vliv na důvěru a spokojenost zákazníků slevových portálů má pověst a vnímaná velikost slevového portálu.

  • Czech name

    Ověření důvěry a spokojenosti zákazníků na českých slevových portálech metodou modelování strukturních rovnic.

  • Czech description

    Tématem tohoto článku je důvěra a spokojenost zákazníků slevových portálů. Pro navržení modelu spokojenosti zákazníků byl aplikován model očekávání a naplnění a DeLone &amp; McLean IS Success model. Analyzovanými faktory byly pověst a vnímaná velikost slevového portálu, kvalita systému, kvalita informací a kvalita služeb slevového portálu. Důvěra byla vnímána jako prediktor spokojenosti zákazníků. Analýzou dat z dotazníkového šetření metodou modelování strukturních rovnic bylo zjištěno, že největší vliv na důvěru a spokojenost zákazníků slevových portálů má pověst a vnímaná velikost slevového portálu.

Classification

  • Type

    J<sub>imp</sub> - Article in a specialist periodical, which is included in the Web of Science database

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/EE2.3.20.0296" target="_blank" >EE2.3.20.0296: Research team for modelling of economic and financial processes at VSB-TU Ostrava</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Politická ekonomie

  • ISSN

    0032-3233

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    68

  • Issue of the periodical within the volume

    4

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    24

  • Pages from-to

    381-404

  • UT code for WoS article

    000562586800001

  • EID of the result in the Scopus database

    2-s2.0-85091870794