Verification of Trust and Customer Satisfaction with Czech Online Group Buying Applying Structural Equation Modelling
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F20%3A10240097" target="_blank" >RIV/61989100:27510/20:10240097 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://polek.vse.cz/artkey/pol-202004-0001_overeni-duvery-a-spokojenosti-zakazniku-na-ceskych-slevovych-portalech-metodou-modelovani-strukturnich-rovnic.php?back=/magno/pol/2020/mn4.php?secid=1" target="_blank" >https://polek.vse.cz/artkey/pol-202004-0001_overeni-duvery-a-spokojenosti-zakazniku-na-ceskych-slevovych-portalech-metodou-modelovani-strukturnich-rovnic.php?back=/magno/pol/2020/mn4.php?secid=1</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.18267/j.polek.1287" target="_blank" >10.18267/j.polek.1287</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Ověření důvěry a spokojenosti zákazníků na českých slevových portálech metodou modelování strukturních rovnic.
Original language description
Tématem tohoto článku je důvěra a spokojenost zákazníků slevových portálů. Pro navržení modelu spokojenosti zákazníků byl aplikován model očekávání a naplnění a DeLone & McLean IS Success model. Analyzovanými faktory byly pověst a vnímaná velikost slevového portálu, kvalita systému, kvalita informací a kvalita služeb slevového portálu. Důvěra byla vnímána jako prediktor spokojenosti zákazníků. Analýzou dat z dotazníkového šetření metodou modelování strukturních rovnic bylo zjištěno, že největší vliv na důvěru a spokojenost zákazníků slevových portálů má pověst a vnímaná velikost slevového portálu.
Czech name
Ověření důvěry a spokojenosti zákazníků na českých slevových portálech metodou modelování strukturních rovnic.
Czech description
Tématem tohoto článku je důvěra a spokojenost zákazníků slevových portálů. Pro navržení modelu spokojenosti zákazníků byl aplikován model očekávání a naplnění a DeLone & McLean IS Success model. Analyzovanými faktory byly pověst a vnímaná velikost slevového portálu, kvalita systému, kvalita informací a kvalita služeb slevového portálu. Důvěra byla vnímána jako prediktor spokojenosti zákazníků. Analýzou dat z dotazníkového šetření metodou modelování strukturních rovnic bylo zjištěno, že největší vliv na důvěru a spokojenost zákazníků slevových portálů má pověst a vnímaná velikost slevového portálu.
Classification
Type
J<sub>imp</sub> - Article in a specialist periodical, which is included in the Web of Science database
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
<a href="/en/project/EE2.3.20.0296" target="_blank" >EE2.3.20.0296: Research team for modelling of economic and financial processes at VSB-TU Ostrava</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Politická ekonomie
ISSN
0032-3233
e-ISSN
—
Volume of the periodical
68
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
24
Pages from-to
381-404
UT code for WoS article
000562586800001
EID of the result in the Scopus database
2-s2.0-85091870794