All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Methodology for analysis of needs in non-formal adult education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F20%3A73602696" target="_blank" >RIV/61989592:15210/20:73602696 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.icolleconference.cz/files/345-icolle-2019-fv.pdf" target="_blank" >https://www.icolleconference.cz/files/345-icolle-2019-fv.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Metodika analýzy vzdělávacích potřeb v neformálním vzdělávání dospělých

  • Original language description

    Cílem příspěvku je vymezit specifika, která determinují analýzu vzdělávacích potřeb v neformálním vzdělávání dospělých a identifikovat klíčové otázky, které je třeba si položit (a zodpovědět) před volbou příslušného metodologického postupu pro diagnostiku vzdělávacích potřeb. Základním teoretickým východiskem je vymezení dvou klíčových termínů/konceptů a jejich kontextualizace, tzn. neformálního vzdělávání, vč. vymezení jeho hlavních oblastí a modalit a analýzy a identifikace vzdělávacích potřeb v kontextu neformálního vzdělávání dospělých. Výstupem příspěvku je identifikace determinant analýzy vzdělávacích potřeb v neformálním vzdělávání dospělých. Sekundárním výstupem je i identifikace klíčových otázek, jejichž zodpovězení determinuje metodiku analýzy vzdělávacích potřeb a stává se tak podstatným pro správné nastavení analýzy a identifikace vzdělávacích potřeb v kontextu neformálního vzdělávání dospělých.

  • Czech name

    Metodika analýzy vzdělávacích potřeb v neformálním vzdělávání dospělých

  • Czech description

    Cílem příspěvku je vymezit specifika, která determinují analýzu vzdělávacích potřeb v neformálním vzdělávání dospělých a identifikovat klíčové otázky, které je třeba si položit (a zodpovědět) před volbou příslušného metodologického postupu pro diagnostiku vzdělávacích potřeb. Základním teoretickým východiskem je vymezení dvou klíčových termínů/konceptů a jejich kontextualizace, tzn. neformálního vzdělávání, vč. vymezení jeho hlavních oblastí a modalit a analýzy a identifikace vzdělávacích potřeb v kontextu neformálního vzdělávání dospělých. Výstupem příspěvku je identifikace determinant analýzy vzdělávacích potřeb v neformálním vzdělávání dospělých. Sekundárním výstupem je i identifikace klíčových otázek, jejichž zodpovězení determinuje metodiku analýzy vzdělávacích potřeb a stává se tak podstatným pro správné nastavení analýzy a identifikace vzdělávacích potřeb v kontextu neformálního vzdělávání dospělých.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník z mezinárodní konference ICOLLE 2019 - Udržitelnost ve vzdělávání: Minulost, současnost a budoucnost

  • ISBN

    978-80-7509-702-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    21-31

  • Publisher name

    Mendelova univerzita v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Sep 17, 2019

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article