Methodology for analysis of needs in non-formal adult education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F20%3A73602696" target="_blank" >RIV/61989592:15210/20:73602696 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.icolleconference.cz/files/345-icolle-2019-fv.pdf" target="_blank" >https://www.icolleconference.cz/files/345-icolle-2019-fv.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Metodika analýzy vzdělávacích potřeb v neformálním vzdělávání dospělých
Original language description
Cílem příspěvku je vymezit specifika, která determinují analýzu vzdělávacích potřeb v neformálním vzdělávání dospělých a identifikovat klíčové otázky, které je třeba si položit (a zodpovědět) před volbou příslušného metodologického postupu pro diagnostiku vzdělávacích potřeb. Základním teoretickým východiskem je vymezení dvou klíčových termínů/konceptů a jejich kontextualizace, tzn. neformálního vzdělávání, vč. vymezení jeho hlavních oblastí a modalit a analýzy a identifikace vzdělávacích potřeb v kontextu neformálního vzdělávání dospělých. Výstupem příspěvku je identifikace determinant analýzy vzdělávacích potřeb v neformálním vzdělávání dospělých. Sekundárním výstupem je i identifikace klíčových otázek, jejichž zodpovězení determinuje metodiku analýzy vzdělávacích potřeb a stává se tak podstatným pro správné nastavení analýzy a identifikace vzdělávacích potřeb v kontextu neformálního vzdělávání dospělých.
Czech name
Metodika analýzy vzdělávacích potřeb v neformálním vzdělávání dospělých
Czech description
Cílem příspěvku je vymezit specifika, která determinují analýzu vzdělávacích potřeb v neformálním vzdělávání dospělých a identifikovat klíčové otázky, které je třeba si položit (a zodpovědět) před volbou příslušného metodologického postupu pro diagnostiku vzdělávacích potřeb. Základním teoretickým východiskem je vymezení dvou klíčových termínů/konceptů a jejich kontextualizace, tzn. neformálního vzdělávání, vč. vymezení jeho hlavních oblastí a modalit a analýzy a identifikace vzdělávacích potřeb v kontextu neformálního vzdělávání dospělých. Výstupem příspěvku je identifikace determinant analýzy vzdělávacích potřeb v neformálním vzdělávání dospělých. Sekundárním výstupem je i identifikace klíčových otázek, jejichž zodpovězení determinuje metodiku analýzy vzdělávacích potřeb a stává se tak podstatným pro správné nastavení analýzy a identifikace vzdělávacích potřeb v kontextu neformálního vzdělávání dospělých.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník z mezinárodní konference ICOLLE 2019 - Udržitelnost ve vzdělávání: Minulost, současnost a budoucnost
ISBN
978-80-7509-702-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
21-31
Publisher name
Mendelova univerzita v Brně
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Sep 17, 2019
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—