Comparsion of learning results using e-learning and books focused on the example of the anatomy of plants
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F13%3A33145760" target="_blank" >RIV/61989592:15310/13:33145760 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Srovnání výsledků učení s využitím e-learningu a tištěného textu na příkladu anatomie rostlin
Original language description
Alternativou k tradičním metodám a formám výuky je zavádění moderních vzdělávacích technologií, včetně e-learningu. Na katedře botaniky PřF UP v Olomouci byly vytvořeny v rámci projektů ESF OPVK e-learningové studijní opory zaměřené na anatomii a morfologii rostlin. Následně bylo provedeno testování efektivity výuky u studentů prvního ročníku učitelství biologie na příkladu tematického celku anatomie rostlin. Byly srovnávány skupiny studentů učících se rozdílným způsobem - pomocí e-learningu, tištěnéhotextu a kontrolní skupina, která byla testována bez přípravy. Na základě provedeného výzkumu lze konstatovat, že efektivita učení prostřednictvím e-learningu je srovnatelná s efektivitou učení z tištěných studijních materiálů.
Czech name
Srovnání výsledků učení s využitím e-learningu a tištěného textu na příkladu anatomie rostlin
Czech description
Alternativou k tradičním metodám a formám výuky je zavádění moderních vzdělávacích technologií, včetně e-learningu. Na katedře botaniky PřF UP v Olomouci byly vytvořeny v rámci projektů ESF OPVK e-learningové studijní opory zaměřené na anatomii a morfologii rostlin. Následně bylo provedeno testování efektivity výuky u studentů prvního ročníku učitelství biologie na příkladu tematického celku anatomie rostlin. Byly srovnávány skupiny studentů učících se rozdílným způsobem - pomocí e-learningu, tištěnéhotextu a kontrolní skupina, která byla testována bez přípravy. Na základě provedeného výzkumu lze konstatovat, že efektivita učení prostřednictvím e-learningu je srovnatelná s efektivitou učení z tištěných studijních materiálů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/ED0007%2F01%2F01" target="_blank" >ED0007/01/01: Centre of the Region Haná for Biotechnological and Agricultural Research</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Profesní příprava učitelů přírodovědných oborů
ISBN
978-80-244-3449-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
12
Pages from-to
196-207
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Apr 3, 2013
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—