The Construction of Professional Identity of Teacher Citizenship Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10214353" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10214353 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Konstrukce profesní identity učitele výchovy k občanství
Original language description
Důležitou roli při konstrukci profesní identity učitele v kontextu jeho celoživotního učení, především pak pregraduálního vzdělávání, mají oborové didaktiky. V kapitole pojednáváme o příležitosti, kterou nabízí kvalitativní výzkum a především případová studie, jako jeden z jeho výzkumných designů, při výzkumu konstrukce profesní identity učitele občanské výchovy, a to v kontextu všeobecně respektovaného konceptu didaktické znalosti obsahu.
Czech name
Konstrukce profesní identity učitele výchovy k občanství
Czech description
Důležitou roli při konstrukci profesní identity učitele v kontextu jeho celoživotního učení, především pak pregraduálního vzdělávání, mají oborové didaktiky. V kapitole pojednáváme o příležitosti, kterou nabízí kvalitativní výzkum a především případová studie, jako jeden z jeho výzkumných designů, při výzkumu konstrukce profesní identity učitele občanské výchovy, a to v kontextu všeobecně respektovaného konceptu didaktické znalosti obsahu.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GP406%2F09%2FP126" target="_blank" >GP406/09/P126: Qualitative research of the construction professional identity of the civic education teacher through the design of the case study</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Učitel v současné škole
ISBN
978-80-7308-301-4
Number of pages of the result
7
Pages from-to
—
Number of pages of the book
315
Publisher name
Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—