All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Family participation in literacy development at children of pre-school age in the context of development of social competencies

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33118248" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33118248 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Participace rodiny na rozvoji čtenářské gramotnosti u dětí předškolního věku v kontextu s rozvojem sociálních kompetencí

  • Original language description

    Příspěvek se zaměřuje na problematiku čtenářství, respektive na etapu předčtenářskou u dětí předškolního věku z pohledu rodičovské veřejnosti, a to v kontextu s rozvojem sociálních kompetencí. Cílem příspěvku je zjistit, jaké podmínky mají děti v rodiněpro vytváření elementárních základů ke čtenářství. Záměrem příspěvku je upozornit společnost na to, že pravidelné předčítání v rodině vytváří nejen pevné rodinné vazby, ale má významné místo v rozvoji celé osobnosti dítěte. Autorka příspěvku klade důrazpředevším na jeden podstatný aspekt, kterým je kontakt dítěte s rodiči. Názory rodičů na zkoumanou problematiku byly získány prostřednictvím sondy, která je jedním z konkrétních výstupů, jež autorka příspěvku realizuje v souvislosti se zapojením do Studentské grantové soutěže na Univerzitě Palackého v Olomouci pod názvem "Kniha jako jeden z prostředků rozvoje sociálních dovedností".

  • Czech name

    Participace rodiny na rozvoji čtenářské gramotnosti u dětí předškolního věku v kontextu s rozvojem sociálních kompetencí

  • Czech description

    Příspěvek se zaměřuje na problematiku čtenářství, respektive na etapu předčtenářskou u dětí předškolního věku z pohledu rodičovské veřejnosti, a to v kontextu s rozvojem sociálních kompetencí. Cílem příspěvku je zjistit, jaké podmínky mají děti v rodiněpro vytváření elementárních základů ke čtenářství. Záměrem příspěvku je upozornit společnost na to, že pravidelné předčítání v rodině vytváří nejen pevné rodinné vazby, ale má významné místo v rozvoji celé osobnosti dítěte. Autorka příspěvku klade důrazpředevším na jeden podstatný aspekt, kterým je kontakt dítěte s rodiči. Názory rodičů na zkoumanou problematiku byly získány prostřednictvím sondy, která je jedním z konkrétních výstupů, jež autorka příspěvku realizuje v souvislosti se zapojením do Studentské grantové soutěže na Univerzitě Palackého v Olomouci pod názvem "Kniha jako jeden z prostředků rozvoje sociálních dovedností".

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů IX.

  • ISBN

    978-80-87533-03-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    577-589

  • Publisher name

    Univerzita Palackého

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Dec 1, 2011

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article