All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The influence of teaching methods on relationship students (14 - 15 years old) to poetry

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33145924" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33145924 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vliv vyučovacích metod na vztah studentů (14-15 let) k poezii

  • Original language description

    Studie přináší výsledky longitudinálního výzkumu, který jsme realizovali v osmi třídách, kde se poezie učila zábavnějším a více otevřeným způsobem. Zaměřujeme se na podrobné výsledky z jedné třídy (studenti ve věku 14 -15 let), konkrétně na vybrané činnosti s poetickými texty. Výsledky byly porovnány s kontrolní třídou. Významný pozitivní posun se objevil hlavně u studentů, kteří vykazovali na začátku výzkumu více negativní vztah k poezii. Vztah žáků kontrolní třídy k poezii zůstal bez významnějších změn.

  • Czech name

    Vliv vyučovacích metod na vztah studentů (14-15 let) k poezii

  • Czech description

    Studie přináší výsledky longitudinálního výzkumu, který jsme realizovali v osmi třídách, kde se poezie učila zábavnějším a více otevřeným způsobem. Zaměřujeme se na podrobné výsledky z jedné třídy (studenti ve věku 14 -15 let), konkrétně na vybrané činnosti s poetickými texty. Výsledky byly porovnány s kontrolní třídou. Významný pozitivní posun se objevil hlavně u studentů, kteří vykazovali na začátku výzkumu více negativní vztah k poezii. Vztah žáků kontrolní třídy k poezii zůstal bez významnějších změn.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GAP407%2F11%2F0594" target="_blank" >GAP407/11/0594: Research of poetry receptiveness between pubescent and adolescent readers</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Český jazyk a literatura

  • ISSN

    0009-0786

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    64

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    26-33

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database