Possibilities of Implementation and Benefits of Polytechnic Education in Terms of Secondary Schools with Humanities and/or Sciences Focused Programs
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33154355" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33154355 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.jtie.upol.cz/15_1.htm" target="_blank" >http://www.jtie.upol.cz/15_1.htm</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2015.003" target="_blank" >10.5507/jtie.2015.003</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Možnosti realizace a přínosy polytechnického vzdělávání v podmínkách humanitně a přírodovědně orientovaných středních škol
Original language description
Polytechnické vzdělávání je v podmínkách netechnicky orientovaných škol novou, relativně neprobádanou oblastí. Je tedy nutné zabývat se otázkami, zda je tato výuka na těchto školách potřebná a jaký může mít dopad na další rozvoj studentů. Účelem realizované výzkumné práce, jež je prezentována v dalším textu, byla explanace přínosů provedeného experimentu, který spočíval v zavedení tematického celku počítačem podporované vytváření 2D a 3D výkresové dokumentace s podporou CAD systému do výuky netechnickyorientovaných středních škol.
Czech name
Možnosti realizace a přínosy polytechnického vzdělávání v podmínkách humanitně a přírodovědně orientovaných středních škol
Czech description
Polytechnické vzdělávání je v podmínkách netechnicky orientovaných škol novou, relativně neprobádanou oblastí. Je tedy nutné zabývat se otázkami, zda je tato výuka na těchto školách potřebná a jaký může mít dopad na další rozvoj studentů. Účelem realizované výzkumné práce, jež je prezentována v dalším textu, byla explanace přínosů provedeného experimentu, který spočíval v zavedení tematického celku počítačem podporované vytváření 2D a 3D výkresové dokumentace s podporou CAD systému do výuky netechnickyorientovaných středních škol.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Journal of Technology and Information Education (online)
ISSN
1803-6805
e-ISSN
—
Volume of the periodical
7
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
12
Pages from-to
43-54
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—