All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Possibilities of the pupil's self concept development in the field of technical education at the primary school

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33154364" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33154364 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2015.009" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2015.009</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2015.009" target="_blank" >10.5507/jtie.2015.009</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Možnosti rozvoje sebepojetí žáka v technické výchově na primární škole

  • Original language description

    Článek se zabývá problematikou rozvoje osobnostních kvalit žáka v oblasti technické výchovy na primární škole. Vzhledem k interdisciplinárnímu charakteru poskytuje primární škola dobré možnosti k rozvoji nejen poznatkové báze, ale také osobnostních kvalit žáka, a to prostřednictvím tvůrčí, kooperativní či problémové činnosti. Sebepojetí žáka je ve stati prezentováno jako konstrukt založený na informacích poskytovaných okolím žáka. Pro vytváření sebepojetí je významná jak aktivita samotná, tak činnost kooperativní, která umožňuje reflexi vlastní činnosti i názorů ostatních. V tomto smyslu je sebehodnocení v technické výchově prezentováno jako nedílná složka sebepojetí, která ovlivňuje jeho formování. Součástí článku je výzkumná sonda mapující učitelskévnímání faktorů rozhodujících při vytváření žákova sebepojetí.

  • Czech name

    Možnosti rozvoje sebepojetí žáka v technické výchově na primární škole

  • Czech description

    Článek se zabývá problematikou rozvoje osobnostních kvalit žáka v oblasti technické výchovy na primární škole. Vzhledem k interdisciplinárnímu charakteru poskytuje primární škola dobré možnosti k rozvoji nejen poznatkové báze, ale také osobnostních kvalit žáka, a to prostřednictvím tvůrčí, kooperativní či problémové činnosti. Sebepojetí žáka je ve stati prezentováno jako konstrukt založený na informacích poskytovaných okolím žáka. Pro vytváření sebepojetí je významná jak aktivita samotná, tak činnost kooperativní, která umožňuje reflexi vlastní činnosti i názorů ostatních. V tomto smyslu je sebehodnocení v technické výchově prezentováno jako nedílná složka sebepojetí, která ovlivňuje jeho formování. Součástí článku je výzkumná sonda mapující učitelskévnímání faktorů rozhodujících při vytváření žákova sebepojetí.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    8

  • Issue of the periodical within the volume

    1/2015

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    105-113

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database