Identification of Learning Strategy in the e-Learning Courses among University Students in the Humanities and Technical Specialization
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33156996" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33156996 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Identifikace vzdělávací strategie v e-learningovém kurzu u vysokoškolských studentů humanitního a technického zaměření
Original language description
Cílem příspěvku je popsat projekt, jehož cílem je identifikovat různé strategie a přístupy vysokoškolských studentů k jejich vzdělávacím aktivitám realizovaným prostřednictvím kurzu založeného na principech MOOC (masivní otevřený online kurz). Studenti absolvují připravený kurz humanitního nebo technického zaměření a následně budou sledovány jejich aktivity a činnosti v tomto kurzu. Dále bude provedena analýza zjištěných aktivit a činností studentů pomocí shlukové analýzy s cílem přesně charakterizovatpředpokládané typické skupiny studentů. Pro adekvátní interpretovatelnost zjištěných dat budou také pomocí dotazníku zjišťovány i názory studentů na kurz v porovnání se záznamem jejich činnosti. Sledováním aktivit studentů v prostředí MOOC kurzu chceme dále zjistit, jaké oblasti kurzu studentům různého studijního zaměření vyhovují, a které naopak nevyužívají vůbec.
Czech name
Identifikace vzdělávací strategie v e-learningovém kurzu u vysokoškolských studentů humanitního a technického zaměření
Czech description
Cílem příspěvku je popsat projekt, jehož cílem je identifikovat různé strategie a přístupy vysokoškolských studentů k jejich vzdělávacím aktivitám realizovaným prostřednictvím kurzu založeného na principech MOOC (masivní otevřený online kurz). Studenti absolvují připravený kurz humanitního nebo technického zaměření a následně budou sledovány jejich aktivity a činnosti v tomto kurzu. Dále bude provedena analýza zjištěných aktivit a činností studentů pomocí shlukové analýzy s cílem přesně charakterizovatpředpokládané typické skupiny studentů. Pro adekvátní interpretovatelnost zjištěných dat budou také pomocí dotazníku zjišťovány i názory studentů na kurz v porovnání se záznamem jejich činnosti. Sledováním aktivit studentů v prostředí MOOC kurzu chceme dále zjistit, jaké oblasti kurzu studentům různého studijního zaměření vyhovují, a které naopak nevyužívají vůbec.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Technika a vzdelávanie
ISSN
1338-9742
e-ISSN
—
Volume of the periodical
4
Issue of the periodical within the volume
2/2015
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
3
Pages from-to
107-109
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—