All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Identification of Learning Strategy in the e-Learning Courses among University Students in the Humanities and Technical Specialization

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F15%3A33156996" target="_blank" >RIV/61989592:15410/15:33156996 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Identifikace vzdělávací strategie v e-learningovém kurzu u vysokoškolských studentů humanitního a technického zaměření

  • Original language description

    Cílem příspěvku je popsat projekt, jehož cílem je identifikovat různé strategie a přístupy vysokoškolských studentů k jejich vzdělávacím aktivitám realizovaným prostřednictvím kurzu založeného na principech MOOC (masivní otevřený online kurz). Studenti absolvují připravený kurz humanitního nebo technického zaměření a následně budou sledovány jejich aktivity a činnosti v tomto kurzu. Dále bude provedena analýza zjištěných aktivit a činností studentů pomocí shlukové analýzy s cílem přesně charakterizovatpředpokládané typické skupiny studentů. Pro adekvátní interpretovatelnost zjištěných dat budou také pomocí dotazníku zjišťovány i názory studentů na kurz v porovnání se záznamem jejich činnosti. Sledováním aktivit studentů v prostředí MOOC kurzu chceme dále zjistit, jaké oblasti kurzu studentům různého studijního zaměření vyhovují, a které naopak nevyužívají vůbec.

  • Czech name

    Identifikace vzdělávací strategie v e-learningovém kurzu u vysokoškolských studentů humanitního a technického zaměření

  • Czech description

    Cílem příspěvku je popsat projekt, jehož cílem je identifikovat různé strategie a přístupy vysokoškolských studentů k jejich vzdělávacím aktivitám realizovaným prostřednictvím kurzu založeného na principech MOOC (masivní otevřený online kurz). Studenti absolvují připravený kurz humanitního nebo technického zaměření a následně budou sledovány jejich aktivity a činnosti v tomto kurzu. Dále bude provedena analýza zjištěných aktivit a činností studentů pomocí shlukové analýzy s cílem přesně charakterizovatpředpokládané typické skupiny studentů. Pro adekvátní interpretovatelnost zjištěných dat budou také pomocí dotazníku zjišťovány i názory studentů na kurz v porovnání se záznamem jejich činnosti. Sledováním aktivit studentů v prostředí MOOC kurzu chceme dále zjistit, jaké oblasti kurzu studentům různého studijního zaměření vyhovují, a které naopak nevyužívají vůbec.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Technika a vzdelávanie

  • ISSN

    1338-9742

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    4

  • Issue of the periodical within the volume

    2/2015

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    3

  • Pages from-to

    107-109

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database